خبرگزاری کار ایران

بسکتبال کاپ آسیا - چین

پیروزی قاطع بسکتبالیست‌های ایران برابر اردن / صعود به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۹۹

این مسابقه تکرار مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن در سال ۲۰۱۱ بود که در آن مسابقه اردن برنده شد اما بعد از سه سال تیم ملی ایران با قدرت اردن را شکست داد.

تیم ملی بسکتبال ایران در دیداری یک طرفه برابر اردن به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی کاپ‌آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم پایانی کاپ‌ آسیا برابر اردن به میدان رفت و با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ حریفش را شکست داد.

ایران در این مسابقه کاملا تیم برتر میدان بود. با درخشش بازیکنان با تجربه‌اش کوارتر نخست را ۲۱ بر ۱۲ به سود خود تمام کرد. در کوارتر دوم نیز بازیکنان جوان ایران خودنمایی کردند و ۱۲ بر ۱۰ اردن را شکست دادند.

کوارتر سوم مسابقه نیز با اینکه اردن ابتدا برتر بود اما ایران بازهم با درخشش بازیکنان جوانش در کنار بزرگانی چون حامد حدادی و اوشین ساهاکیان ۱۸ بر ۱۶ برنده شد.

بچیروویچ در این مسابقه سامان ویسی، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی را به عنوان پنج بازیکن شروع کنند وارد میدان کرد.

این مسابقه به طور کامل تکرار مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن در سال ۲۰۱۱ بود که در آن مسابقه اردن برنده شد اما بعد از سه سال تیم ملی ایران در شرایطی که ترکیب کاملی نداشت با قدرت اردن را شکست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز