خبرگزاری کار ایران

نخعی‌شریف خبر داد:

افتتاح ۴ پروژه ورزشی در ۳ ماه نخست در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۶۸

اتمام نصب چمن مصنوعی فوتبال در بوستان کوهسنگی و منطقه ۸ به عنوان سیزدهمین چمن ورزشی شهرداری به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان نیز مربوط به سه ماهه نخست امسال بود.

مدیر امور تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴ پروژه ورزشی با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان توسط شهرداری مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، حسین نخعی شریف افزود: زمین چمن مصنوعی دانش در منطقه ۷ شهرداری به عنوان دوازدهمین چمن به متراژ یک هزار متر مربع و اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان از جمله این طرحها بود.

وی افزود: اتمام نصب چمن مصنوعی فوتبال در بوستان کوهسنگی و منطقه ۸ به عنوان سیزدهمین چمن ورزشی شهرداری به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان نیز مربوط به سه ماهه نخست امسال بود.

مدیر امور تربیت بدنی شهرداری مشهد به افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی میثاق در منطقه ۱۰ به عنوان بیستمین مجموعه ورزشی شهرداری مشهد و یکی از مهمترین پروژه های ورزشی در سالجاری اشاره و اضافه کرد: این مجموعه با متراژ ۲۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: بهره برداری از چمن مصنوعی روباز شاهد منطقه ۱۰ به عنوان چهاردهمین چمن ورزشی شهرداری مشهد به متراژ ۱۱۰۰ متر مربع با اعتباری معادل ۱۸۰ میلیون تومان نیز در بهار امسال صورت گرفت.

نخعی شریف خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد هم اکنون دارای ۲۹ مجموعه ورزشی سرپوشیده است که ۲۰ مجموعه از این تعداد سالن ورزشی چند منظوره و ۹ مجموعه سالن ورزشی بحران است.

وی درباره فعالیت این مجموعه ها در ماه مبارک رمضان نیز گفت: فعالیت تمامی اماکن ورزشی در اختیار، ۳۰ دقیقه قبل و بعد از اذان مغرب و عشاء تعطیل بوده و ساعت پایانی فعالیت مجموعه ها حداکثر تا ۲ بامداد تعیین می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز