خبرگزاری کار ایران

به موفقیت ورزشکاران زن امیدواریم؛

گودرزی: نمی توانیم کمک زیادی به فوتبال کنیم / کار دشواری در اینچئون داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۹۵

دو کارگروه مستقل در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکیل داده ایم تا ارزیابی از رقبا و توانایی ملی پوشان کشورمان داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که دولت نمی تواند از فوتبال حمایت داشته باشد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی والیبال با بیان این مطلب اظهار کرد: حمایت از فوتبال بیشتر بر عهده باشگاه ها است. امیدوارم برای حمایت بیشتر از ورزش هایی همچون والیبال نیز باشگاه ها فعال شوند. البته دولت هم در حد توان به والیبال کمک می کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین متذکر شد: کادر فنی و مربیان خوبی با تیم ملی والیبال همکاری می کنند که در موفقیت این تیم نقش بسزایی دارند. البته نباید از استعدادهای ایران در این رشته ورزشی نیز غافل شویم، چراکه بازیکنانی با میانگین قد بالا و توانمند در اختیار داریم.

وی در خصوص انتظارش از تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در شهر فلورانس ایتالیا گفت: طبیعی است که انتظار ما موفقیت این تیم همراه با ارایه نمایشی مطلوب از سوی ملی پوشان است.

وزیر ورزش و جوانان در باره اینکه گفته می شود ورزش ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی نمی تواند رتبه چهارم دوره گذشته را تکرار کند، اظهار داشت: دو کارگروه مستقل در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکیل داده ایم تا ارزیابی از رقبا و توانایی ملی پوشان کشورمان داشته باشند. از توانایی رقبا اطلاع خوبی داریم و می دانیم کار دشواری در پیش است. در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژوی چین به رغم داشتن ۲۰ مدال کمتر نسبت به کاروان پنجم بازی ها، با اختلاف یک مدال طلا موفق به کسب عنوان چهارم شدیم. در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی به موفقیت زنان ورزشکار امید فراوانی داریم.

وی همچنین درباره وضعیت برخی فدراسیون های بلاتکلیف گفت: از بدو مسوولیت تلاش کرده ایم فدراسیون ها را سر و سامان دهیم و بر این اساس انتخابات ۱۸ فدراسیون ورزشی برگزار شده و انتخابات چند فدراسیون باقی مانده نیز به زودی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم به هر یک از اعضای تیم ملی والیبال از سوی وزیر ورزش ۱۰ سکه بهار آزادی پاداش داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز