خبرگزاری کار ایران

سجادی: مدیریت زمان برای والیبال حیاتی است؛

داورزنی: طلای بازی‌های آسیایی را می خواهیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۷۲

والیبال در روزها و ماه های آینده برنامه و مسابقات فشرده‌ای دارد. موفقیت در تمامی میدان‌ها با برنامه‌ریزی بسیار دقیق ممکن است؛ چراکه فاصله زمانی کمی بین مسابقات آتی قرار دارد.

جلسه مشترک معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی با رییس فدراسیون والیبال عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و طرفین در مورد مسایل روز این رشته ورزشی به بحثو تبادل نظر پرداختند

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در شروع این جلسه با ابراز خرسندی از حرکت رو به رشد و موفقیت آمیز والیبال در چند ماه گذشته گفت: والیبال در روزها و ماه های آینده برنامه و مسابقات فشرده‌ای دارد. موفقیت در تمامی میدان‌ها با برنامه‌ریزی بسیار دقیق ممکن است؛ چراکه فاصله زمانی کمی بین مسابقات آتی قرار دارد.

در این جلسه محمدرضا داورزنی به اعزام تیم ملی والیبال به مرحله پایانی لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: بامداد فردا عازم فلورانس ایتالیا می‌شویم تا حرکت رو به رشدمان را در مرحله پایانی به اتمام برسانیم. البته تا همین جای کار ۵۰ پوئن بدست آورده ایم که در رنکینگ جهانی کمک زیادی به صعود تیم در جدول رده بندی تیم‌ها می کند. بعد از رقابت‌های لیگ جهانی به ایران باز می گردیم و برای مسابقات مهم بعدی برنامه هایمان را عملی خواهیم کرد.

داورزنی در ادامه به اردو تمرینی در آمریکا، پیکارهای قهرمانی جهان در لهستان و بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی اشاره کرد و گفت: بعد از رقابت‌های فینال لیگ جهانی به ایران باز می‌گردیم و بعد از تمرینات ریکاوری، عازم آمریکا می‌شویم تا اردویمان را در این کشور برگزار کنیم، ضمن اینکه چند پیکار دوستانه هم با تیم ملی این کشور خواهیم داشت. بعد از این اردو باید خودمان را برای رقابت‌های قهرمانی جهان در لهستان آماده کنیم و بلافاصله بعد از این مسابقات عازم بازی‌های آسیایی اینچئون می شویم

معاون ورزش قهرمانی با اعلام اینکه بعد از پیکارهای قهرمانی جهان باید از زمان باقی مانده به نحو احسن استفاده کرد گفت: در تلاش هستیم تا پرواز مستقیمی برای تیم ملی در نظر بگیریم تا بعد از بازگشت تیم ملی از ورشو به استامبول، یک هواپیما ملی پوشان را مستقیما از استامبول به اینچئون ببرد. روی سکو رفتن در بازی‌های آسیایی و رسیده به مدال طلا در رشته والیبال شدنی است و برای این مهم برنامه ریزی دقیقی برداریم.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه با تایید صحبت های معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی گفت: در نظر داریم تا پرواز مناسبی را برای ملی پوشان در نظر بگیریم تا خستگی راه و این مسافت های طولانی تاثیر منفی در کارمان نداشته باشد. البته باید امیدوار باشیم تا بازیهای آسیایی مصدومیت به سراغ بازیکنان نیاید. البته ما به گزینه شرکت تیم ب در این مسابقات فکر کرده ایم تا در شرایط بحرانی از آن استفاده کنیم. اما کسب مدال طلا در این رقابت ها اهمیت زیادی برای ما دارد و در درجه اول تیم اصلی را برای اینچئون اعزام خواهیم کرد.

سجادی در ادامه این جلسه از وضعیت تیم های نوجوانان و جوانان پرسید که داورزنی با اظهار خرسندی از شرایط این تیم ها گفت: خوشبختانه نسل بسیار پرقدرتی در رده نوجوانان مشغول آماده سازی خود برای حضور در پیکارهای جهانی هستند. بدون شک در سالهای آینده نوجوانان والیبال اتفاقات بسیار مهمی را در دنیای این رشته رقم می زنند. ضمن اینکه تیم جوانان هم وضعیت خوبی دارد و ۲ مهره شاخص تیم نوجوانان که نمی توانند امسال برای دومین بار در پیکارهای قهرمانی جهان شرکت کنند به تیم جوانان اضافه می شوند. در پایان این جلسه وضعیت تیم های ساحلی و بانوان مورد بررسی قرار گرفت. ساحلی بازها که در این چند سال فراز و فرود زیادی داشتند می‌توانند امیدوار باشند با انجام تمرینات مناسب و کسب مجوز های لازم برای بازیهای آسیایی خودشان را آماده کنند و البته تیم بانوان هم با توجه به محدودیت ها و مشکلاتی که دارند راضی کننده ظاهر شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز