خبرگزاری کار ایران

تکواندو جایزه بزرگ - چین؛

پایان روز دوم؛ دست ایران از مدال کوتاه ماند / معتمد و اسبقی فردا به میدان می روند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۹۹

فردا(یکشنبه) و در آخرین روز این مسابقات محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی رو در روی حریفان شان قرار می گیرند، تا پرونده اولین دوره مسابقات گرندپریکس چین بسته شود.

تیم ملی تکواندو ایران در پایان روز دوم مسابقات گرندپریکس چین بدون کسب مدال به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، اولین دوره مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ از دیروز جمعه آغاز شد و به مدت ۳ روز و به میزبانی سوژو چین ادامه خواهد داشت. این رقابت ها در کلاس G۴ برگزار می شود و ۲۳۶ تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از ۵۷ کشور برای افزایش امتیازاتشان در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل مبارزه می کنند.

امروز شنبه و در دومین روز این رقابت ها، تنها نماینده ایران در وزن اول المپیکی ابتدا با قرعه استراحت رو به رو بود و سپس به مصاف لوکاس گازمان دارنده مدال برنز المپیک جوانان در سال ۲۰۱۰ از آرژانتین رفت و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد.

فرزاد عبداللهی نماینده ایران در وزن ۸۰ - کیلوگرم کشورمان در گام نخست مقابل لینگ لانگ چین از کشور میزبان با نتیجه ۱۰ بر ۸ پیروز شد و در مرحله دوم رو در روی رنه لیزاراگا از مکزیک قرار گرفت و مقابل این تکواندوکار مکزیکی که عنوان نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۳ را در اختیار دارد و نفر ششم رنکینگ المپیکی وزن سوم است با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد.

همچنین مسعود حجی زواره دیگر تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه با هنریکه مورا از برزیل مبارزه کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید اما در مرحله دوم و در راند طلایی، نتیجه را به آرون کوک از جزایر مان واگذار کرد.

این تکواندوکار انگلیسی که قبل از المپیک ۲۰۱۲ تغییر تابعیت داد بازیکن نفر سوم رنکینگ جهانی است. و طلای جوانان جهان و مسابقات قهرمانی اروپا را در اختیار دارد.

بر اساس این گزارش؛ فردا(یکشنبه) و در آخرین روز این مسابقات محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی رو در روی حریفانشان قرار می گیرند، تا پرونده اولین دوره مسابقات گرندپریکس بسته شود.

بهنام اسبقی نفر اول رنکینگ جهان و ششم المپیک، ابتدا باید با هوئین چائولی از ویتنام مبارزه کند و در صورت پیروزی باید منتظر برنده دیدار تونس و انگلیس باشد.

اما محمد باقری معتمد، دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ ابتدا با لوییس کولون از پورتوریکو دیدار خواهد کرد و در مرحله دوم باید با برنده چین و چین تایپه مبارزه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز