خبرگزاری کار ایران

شرایط اردوهای تیم ملی روند خوبی دارد؛

هاشمی: ووشو در اینچئون یکی از رشته‌های مدال آور محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۵۸

روس‌ها که عنوان قهرمانی را در اروپا دارند با بهترین نفرات خود در این دیدار تدارکاتی حضور پیدا کردند. این دیدارهای دوستانه برای ملی‌پوشان از لحاظ فنی بسیار خوب است و باعثافزایش آمادگی آنها در مصاف با رقبای آسیایی می‌شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ووشو از نزدیک شاهد رقابت تدارکاتی نمایندگان ساندا مردان کشورمان با تیم ملی روسیه بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ساندای روسیه که از قدرت‌های جهانی این رشته و قهرمان قاره اروپا محسوب می‌شود با حضور در تهران دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ووشو اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون خواهد داشت که در مبارزه تدارکاتی صبح امروز، کیومرثهاشمی با حضور در آکادمی ووشو از نزدیک شاهد رقابت ملی پوشان کشورمان با این حریف اروپایی بود.

وی ضمن بیان اینکه رشته ووشو یکی از رشته‌های مدال‌آور کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون محسوب می‌شود، گفت: ووشو با مدیریت خوب خود در این سال‌ها توانست یکی از قدرت‌های قاره‌ای و جهانی این رشته شده بطوری‌که در همین رقابت‌های تدارکاتی دوستانه با تیم ملی روسیه که از تیم‌های قدرتمند جهان محسوب می‌شود شاهد بودیم چگونه نمایندگان کشورمان در مصاف با حریفان خود خوب مبارزه می‌کنند و از آنها یک سرو گردن بالاتر بودند.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه شرایط اردوهای تیم ملی روند خوبی دارد، گفت: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی ووشو شرایط خوبی دارند. روس‌ها که عنوان قهرمانی را در اروپا دارند با بهترین نفرات خود در این دیدار تدارکاتی حضور پیدا کردند. این دیدارهای دوستانه برای ملی‌پوشان از لحاظ فنی بسیار خوب است و باعثافزایش آمادگی آنها در مصاف با رقبای آسیایی می‌شود.

هاشمی در خاتمه اظهار داشت: ‌ من به تیم ملی ووشو در بازی‌های آسیایی بسیار خوش‌‌بین هستم. حضور افراد جوان و با تجربه در ترکیب تیم و هدایت فردی همچون حسین اوجاقی که خود از قهرمانان بنام ووشو ایران در عرصه بین المللی محسوب می‌شود در تیم ملی ساندا به ما اطمینان خاطر می‌دهد در اینچئون، تیم ملی ووشو مبارزات خوبی از خود به نمایش خواهد گذاشت. از طرفی مسئولان فدراسیون طبق برنامه‌هایی که به ما اعلام کردند پیش می‌روند و امیدواریم قهرمانان این رشته رزمی در بازی‌های آسیایی بارها و بارها بر روی سکوی قهرمانی رفته و پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز