خبرگزاری کار ایران

کاراته‌دانشجویان‌جهان - مونته‌نگرو؛

کاتای مردان و بانوان از دور مسابقات حذف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۸۳

تیم دانشجویان ایران تا پایان روز سوم به ۲ طلا، یک نقره و ۴ برنز دست یافت. این رقابتها امروز(یکشنبه) با برگزاری مبارزات تیمی مردان به اتمام می رسد.

تیم های کاتای زنان و مردان اعزامی به نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان با شکست برابر حریفان شان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در نهمین دوره پیکارهای کاراته دانشجویان جهان که با حضور ۳۱۹ کاراته‌کا از ۴۷ کشور به میزبانی مونته‌نگرو در حال پی گیری است، عصر دیروز کاتای تیمی بانوان در نخستین دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل نماینده کشور میزبان شکست خورد و به گروه بازنده‌ها راه یافت، اما با شکست مونته‌نگرو به بلاروس از دور مسابقات حذف شد. در کاتای زنان، بلاروس به نشان طلا رسید. مقدونیه دم شد و تیم های مونته نگرو و مکزیک مشترکاً سوم شدند.

در بخش کاتای تیمی مردان نیز نمایندگان کشورمان ابتدا مقابل تیم ملی ژاپن با نتیجه ۵ بر صفر شکست خوردند و به گروه بازنده‌ها راه یافت. در این مرحله مقابل تیم جمهوری چک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

تیم دانشجویان ایران تا پایان روز سوم به ۲ طلا، یک نقره و ۴ برنز دست یافت. این رقابت ها امروز(یکشنبه) با برگزاری مبارزات تیمی مردان به اتمام می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز