خبرگزاری کار ایران

کاراته‌دانشجویان‌جهان - مونته‌نگرو؛

ایران، مصر و اسلواکی در نبرد برای نایب قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۷۶

در نهمین دوره مسابقات کرواسی، مونته نگرو، لوکزامبورگ، صربستان، انگلیس، مالزی، آذربایجان، مکزیک، فنلاند، بلغارستان و ایتالیا دیگر کشورهایی بودند که موفق شدند سهمی از مدال‌های توزیع شده داشته باشند.

نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان در شرایطی امروز به پایان می رسد که ژاپن خود را به عنوان قهرمان پیش هنگام این رقابت‌ها معرفی کرد، این در حالی است که ایران جدال نزدیکی برای کسب عنوان نایب قهرمانی جام نهم دانشجویان جهان با مصر و اسلواکی دارد.

به گزارش ایلنا، تا پایان سومین روز مسابقات دانشجویان جهان که با حضور ۳۱۹ کاراته کا از ۴۷ کشور در مونته نگرو در حال پی گیری است، تیم ژاپن با اتکا به هنر کاتاروهای خود با کسب ۵ طلا، یک نقره و ۲ برنز در صدر جدول توزیع مدالها قرار دارد و قهرمانی خود را مسجل کرده است.

تیم مصر با ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز تیم دوم جدول است و تیم ایران با ۲ طلا(امیر مهدی زاده و سحر کرجی)، یک نقره(رزیتا علیپور) و ۴ برنز(کومیته تیمی زنان، حمیده عباسعلی، ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده) در مکان سوم قرار دارد. تیم ایران اگر امروز بتواند در رقابتهای کومیته تیمی به مدال طلا دست باید در آن صورت می تواند جای خود را با تیم مصر در جدول رده بندی تعویض کند، این در شرایطی است که تیم اسلواکی که بانوانش در تاتامی دانشجویان جهان قدرت نمایی کردند با یک طلا، ۳ نقره و یک برنز تیم چهارم جدول رده بندی است و این شانس را دارد با موفقیت در کومیته تیمی جایگاه خود را ارتقا دهد.

در جدول رده بندی توزیع مدالها، فرانسه با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز تیم پنجم است، مقدونیه با یک طلا، یک نقره و یک برنز در جای ششم قرار دارد، بلاروس با یک طلا و یک برنز به همراه مجارستان در جای هفتم و هشتم ایستادند و اتریش با یک نقره و ۲ برنز و برزیل با یک نقره و یک برنز تیم های نهم و دهم هستند.

در نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان قهرمان جهان کرواسی، مونته نگرو، لوکزامبورگ، صربستان، انگلیس، مالزی، آذربایجان، مکزیک، فنلاند، بلغارستان و ایتالیا دیگر کشورهایی بودند که موفق شدند سهمی از مدال‌های توزیع شده داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز