خبرگزاری کار ایران

مرحله سوم لیگ جهانی کاراته - اندونزی؛

آل سعدی با شکست مقابل قهرمان جهان برنز گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۳۵

نماینده وزن منهای ۵۵ کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل قهرمان جهان به همراه کاراته کای استرالیا بر سکوی سوم ایستاد.

شیما آل سعدی کاراته کای وزن منهای ۵۵ کیلوگرم بانوان کشورمان با کسب مدال برنز بر سکوی سوم لیگ جهانی موسوم به کاراته وان ایستاد.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان که با حضور ۲۶ کشور در اندونزی در حال پیگیری است، آل سعدی امروز و در مبارزات وزن منهای ۵۵ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، در اولین پیکار موفق شد نوا سیناگا از اندونزی ۹ بر ۶ شکست دهد تا در مرحله بعدی مقابل میکی کوبایاشی دارنده دو نشان طلا و برنز جهان و قهرمان آسیا از ژاپن قرار بگیرد؛ مبارزه ای که در نهایت ۹ بر صفر به نفع حریف ژاپنی خاتمه یافت.

آل سعدی با این شکست به گروه بازنده ها رفت تا برای کسب نشان برنز به مصاف تران هوانگ از ویتنام برود. آل سعدی در حالی که ۶ بر ۲ عقب بود توانست فاصله خود را جبران کند و مبارزه را به تساوی ۶ بر ۶ برساند. در هانتی داوران به دلیل حملات آل سعدی کاراته کای کشورمان را فرد برنده معرفی کردند و بدین ترتیب نماینده وزن منهای ۵۵ کیلوگرم کشورمان به همراه کاراته کای استرالیا بر سکوی سوم ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز