خبرگزاری کار ایران

اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام؛

گودرزی: باید از ساخت و ساز بی رویه ورزشی پرهیز شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۷۸

باید از ساخت و سازهای بی رویه ورزشی خودداری کنیم و تمام تلاش ما اتمام طرح های نیمه تمام باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه باید در امر بودجه بندی و با درنظر گرفتن شاخص های اختصاصی بر رعایت عدالت در همه بخش ها اهتمام داشت، گفت: باید از ساخت و سازهای بی رویه ورزشی خودداری کنیم و تمام تلاش ما اتمام طرح های نیمه تمام باشد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در جلسه برآورد اعتبار اداره های کل استانها، با مهم برشمردن مقوله برنامه ریزی در موضوع اعتبار هزینه ای و سرمایه ای اظهار داشت: باید بتوانیم همه با هم در تعامل با یکدیگر از ظرفیت های موجود و خیرین ورزشیار به نفع ورزش استفاده کنیم.

گودرزی ادامه داد: باید در بحثبودجه بندی با در نظر گرفتن شاخص های اختصاصی و رعایت عدالت در همه بخش ها به مباحثکاری اهتمام ورزیده و از ساخت و سازهای بی رویه خودداری کنیم و تمام تلاش ما هم اتمام طرح های نیمه تمام است.

وی با اشاره به این که همه باید از فضاهای ورزشی برای نشاط جامعه بهره بگیریم، افزود: البته نباید ماموریت اصلی ما که همان بحثپرداختن به امور ورزش و جوانان است در سایه قرار بگیرد.

این مقام عالی ورزش کشور خاطر نشان کرد: استان ها باید بتوانند با بهره برداری بهینه از فضاهای ورزشی موجود به تقویت استخوان بندی ورزش کشور کمک کنند.

سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی هم گزارشی از نحوه بودجه بندی اداره های کل استان ها ارائه کرد و پیشنهاد برگزاری همایشی به منظور بحثو تبادل نظر در خصوص بررسی مشکلات اماکن موجود در ورزش کشور و طرح های عمرانی و سایر موارد کاری حوزه معاونت توسعه منابع مطرح کرد که وزیر ورزش و جوانان هم موافقت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز