خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون شفاف‌سازی کرد:

زنان در بازی با لهستان نیز اجازه حضور در سالن آزادی را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۵۰

عدم حضور بانوان در سالن برای فدراسیون ایران امتیاز منفی محسوب می شود و و بر اساس قوانین ما نباید از ورود خانم‌ها جلوگیری کنیم به همین دلیل هم به تعدادی از کارمندان خانم فدراسیون اجازه ورود به ورزشگاه را می‌دهیم.

کارکنان فدراسیون والیبال حاضر در ورزشگاه به زنانی که برای دیدار بازی والیبال ایران و برزیل آمده بودند، اما اجازه تماشای مسابقه تیم‌ملی کشورشان در برابر برزیل را نیافتند وعده دادند که مجوز حضور زنان در بازی با لهستان صادر می‌شود، اما تاکنون هیچ مقام رسمی این وعده را تایید نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه والیبال ایران و برزیل که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تعدادی از زنان علاقه‌مند به این ورزش که حضورشان در ورزشگاه از سوی فدراسیون والیبال ممنوع شده بود در مقابل ورزشگاه حضور یافتند و خواستار حضور در ورزشگاه شدند.

محمود افشار دوست دبیر فدراسیون والیبال با تکذیب خبر صدور مجوز برای حضور زنان در بازی ایران و لهستان به خبرنگار ایلنا گفت: عدم حضور بانوان در سالن برای فدراسیون والیبال ایران امتیاز منفی محسوب می‌شود و و بر اساس قوانین ما نباید از ورود خانم‌ها جلوگیری کنیم، به همین دلیل هم به تعدادی از کارمندان خانم فدراسیون اجازه ورود به ورزشگاه را می‌دهیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم اتفاقی بیافتد که بتوانیم قوانین اسلامی و هم قوانین بین‌المللی را اجرا کنیم، این مساله بستگی به وزارت ورزش و جوانان دارد و در نهایت آنها باید تصمیم بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز