خبرگزاری کار ایران

برای برپایی اردوی مشترک با ترک ها؛

تیم ملی بوکس با ۱۳ ورزشکار به ترکیه اعزام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۳۲

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس و نظر مساعد کادر فنی، تیم ملی قرار است با ۱۳ بوکسور در اردوی مشترک ترکیه شرکت کند.

تیم ملی بوکس با ۱۳ بوکسور در اردوی مشترک ترکیه شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس و نظر مساعد کادر فنی، تیم ملی قرار است با ۱۳ بوکسور در اردوی مشترک ترکیه شرکت کند.

هومن طوقانی در وزن ۴۹ - کیلوگرم، آرمین امجدیان و فروتن گل‌آرا در وزن ۶۰ - کیلوگرم، دانا اسماعیل‌زاده در وزن ۶۴ - کیلوگرم، امین قاسمی‌پور در وزن ۶۹ - کیلوگرم، سجاد محرابی و جهانگیر عراقی در وزن ۷۵ - کیلوگرم، محمد ستارپور و احسان روزبهانی در وزن ۸۱ - کیلوگرم، علی مظاهری و رضا مرادخانی در وزن ۹۱ - کیلوگرم و جاسم دلاوری و مجید سپهوند در وزن ۹۱ + کیلوگرم نفرات اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

در مبارزات انتخابی درون اردویی که روز گذشته برگزار شد در وزن ۷۵ کیلوگرم سجاد محرابی برابر جهانگیر عراقی پیروز شد و در وزن ۹۱ کیلوگرم رضا مرادخانی هم سالار غلامی را از پیش رو برداشت تا به اردوی مشترک ترکیه اعزام شوند.

طوقانی، امجدیان و اسماعیل‌زاده محصل هستند و در صورتی که کار خروج از کشورشان درست نشود شاید به اردوی ترکیه اعزام نشوند.

این اردوی مشترک قرار است از ۲۷ خرداد به مدت ۱۴ روز در ترکیه برگزار شود. تیم ملی بوکس کشورمان خود را برای حضور در تورنمنت چین که از ۲۰ تیر آغاز می شود، آماده می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز