خبرگزاری کار ایران

مسابقات‌جهانی تیراندازی - مونیخ؛

برخورداری در تپانچه ۱۰ متر مردان هشتم شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۸۲

فینال تپانچه ۱۰ متر مردان به پایان رسید و طی آن ابراهیم برخورداری، در رقابت با حریفانی از اسپانیا، هند، اوکراین، عربستان سعودی، روسیه و چین به مقام هشتم جهان دست یافت.

فینال مسابقات تپانچه ۱۰ متر مردان، به پایان رسید و ابراهیم برخورداری در مکان هشتم جهان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، فینال تپانچه ۱۰ متر مردان به پایان رسید و طی آن ابراهیم برخورداری، در رقابت با حریفانی از اسپانیا، هند، اوکراین، عربستان سعودی، روسیه و چین به مقام هشتم جهان دست یافت.

در این رشته پابلو کاررا از اسپانیا دارنده مدال برنز نسابقات جهانی مونیخ ۲۰۱۳، جیتو رای از هند و پائولو کوروستیلوف از اوکراین دارنده مدال طلای سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ کاپ اروپا، در مکان های اول تا سوم ایستادند.

الطلاح الانزی از عربستان سعودی، ولادیمیر گونت چالوف دارنده بیش از ۱۵ مدال جهانی، کیوفنگ پو از چین و پاراکاش نانجاپا از هند و نفر نهم رده بندی مسابقات جهانی ۲۰۱۳ مونیخ، در مکان های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

در دور مقدماتی این رشته نیز ابراهیم رحیمی سنگری و محمد احمدی از کشورمان در میان ۱۱۷ ورزشکار شرکت کننده این رشته در رده های پنجاه و نهم و شصت و هفتم ایستادند.

این مسابقات فردا با برگزاری تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان، ۱۰ متر تپانچه بانوان، فینال اسکیت مردان، فینال ۱۰ متر تپانچه زنان و فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان دنبال می شود که امیر حسین گل پسند، حسین باقری، ساسان شهسواری، مهدی احمدی و مهدی جعفری پویا، در رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان امشب و سارینا قرابت، الهام هریجانی و سارا میرابی در رشته تپانچه ۱۰ متر بانوان فردا به مصاف حریفان خود می روند.

در این مسابقات ۹۶ کشور به همراه ۱۰۵ فدراسیون، ۱۲۷۹ ورزشکار و ۱۸۶۵ استارتر حضور دارند که به گفته کارشناسان، بزرگترین word cup تا سال ۲۰۱۴ است.

مسابقات جهانی تیراندازی، از چهاردهم تا بیست و سوم خرداد با حضور کشورهای مطرح جهان، در مونیخ آلمان برگزار می شود که تیم ملی کشورمان با شانزده ورزشکار در این مسابقات حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز