خبرگزاری کار ایران

فدراسیون شنا اعلام کرد؛

اعزام دو شناگر نوجوان به اردو آمادگی قطر

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۹۷

دو شناگر به نمایندگی از کشور ایران جهت بالا بردن سطح آمادگی خود و کسب تجربه بین‌المللی به همراهی عباسعلی کشتکار(سرمربی تیم ملی) به این اردو اعزام می‌شوند.

سامان سپید دست و بنیامین قره حسنلو شناگران نوجوان ایران جهت شرکت در اردوی مشترک شنا به قطر اعزام می شوند.

به گزارش ایلنا، کمیته المپیک آسیا جهت بالا بردن سطح آمادگی و علاقه‌مند ساختن جوانان کشورهای آسیایی به ورزش شنا با هماهنگی کمیته‌های ملی المپیک، اقدام به برگزاری یک دوره اردوی تخصصی مشترک شنا در کشور قطر کرده است. از همین رو دو شناگر به نمایندگی از کشور ایران جهت بالا بردن سطح آمادگی خود و کسب تجربه بین‌المللی به همراهی عباسعلی کشتکار(سرمربی تیم ملی) به این اردو اعزام می‌شوند.

کمیته فنی شنا با دعوت از سامان سپیددست و بنیامین قره‌حسنلو به آنها ابلاغ کرد جهت آمادگی بیشتر و حضور در این اردو روز شنبه(۲۴ خرداد) رأس ساعت ۷ صبح خود را به کمپ تیم ملی واقع در استخر بین‌المللی ۹دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران معرفی کنند.

شرایط و مقررات ورود به کمپ تیم‌های ملی(اردوی تدارکاتی):
۱ - به همراه داشتن البسه و تجهیزات فنی مورد نیاز در شنا و بدنسازی(کفش - لباس ورزشی - تخته - فین و…)
۲ - به همراه داشتن دفترچه بیمه و کارت بیمه ورزشی
۳ - پیش بینی و تهیه وسائل ایاب و ذهاب سفر در تاریخ‌های اعلام شده جهت ورود به اردو و بازگشت از اردو به عهده هیأت‌های مربوطه و شناگران مدعو است.
۴ - شناگران و مدعوین باید تمام وقت در خدمت کادر مربیان ملی در طی اردو باشند.
۵ - ارائه اصل رضایت نامه محضری ولی شناگر

تذکر: عدم حضور در اردو در تاریخ‌های اعلام شده بدون مجوز، به منزله انصراف از عضویت و حضور در اردوهای تیم‌های ملی و کلیه مسابقات برون‌مرزی در سال ۱۳۹۳ است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز