خبرگزاری کار ایران

کاراته کاها با یک برنامه تمرینی کار می کنند؛

روحانی: مهم موفقیت در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۴۴

شرایط تمرینی کاراته کاها و نتایج مسابقات تدارکاتی قطعاً در نحوه انتخاب کاراته کاها تاثیر خواهد داشت.

مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: تمام برنامه ریزی و هم و غم ما برای بازی های آسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی جهان آلمان است تا طبق برنامه کاراته کاها برای حضور در این دو رویداد به آمادگی صددرصد برسند.

به گزارش ایلنا، حسین روحانی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: لیگ جهانی کاراته وان و مسابقات دانشجویان جهان حکم دیداری تدارکاتی برای ما را دارد و محک خوبی پیش از شرکت در بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان است. وی افزود: ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی از روز یکشنبه(۱۸ خرداد) آغاز شده و از لحاظ فنی و بدنی در شرایط خوبی هستند.

روحانی در خصوص اعزام مجید حسن نیا به مسابقات غرب آسیا، گفت: با توجه به اینکه در لیگ جهانی مبارزه ای در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم برگزار نمی شود و شرکت در وزن بالاتر ریسک بزرگی محسوب می شود و احتمال مصدومیت وجود دارد، تصمیم گرفتیم مجید حسن نیا به پیکارهای غرب آسیا اعزام شود تا با رقبای هم وزن خود مبارزه کند.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا نحوه تمرینات تیم های اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان و کاراته وان متفاوت است، گفت: نه فرقی نمی کند، چون تاریخ برگزاری هر دو مسابقه در یک زمان است همه کاراته کاها با یک سیستم و برنامه تمرینی کار می کنند.

روحانی در مورد اینکه ترکیب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: فرصت برای معرفی نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی وجود دارد و در مورد آن در آینده ای نزدیک تصمیم گیری خواهیم کرد.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا نتایج مسابقات کاراته وان و دانشجویان جهان بر نحوه انتخاب کاراته کاهای اعزامی به بازیهای آسیایی تاثیری خواهد داشت یا خیر، گفت: شرایط تمرینی کاراته کاها و نتایج مسابقات تدارکاتی قطعاً در نحوه انتخاب کاراته کاها تاثیر خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز