خبرگزاری کار ایران

بحثممنوعیت را پیگیری خواهیم کرد؛

طاهریان: با ممنوعیت ورود زنان به سالن والیبال مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۶۱

می‌توان تدابیری اندیشید که حضور خانم‌ها برای دیدن این بازی‌ها منعی نداشته باشد / بسیاری از بانوان علاقه‌مند به دیدن این بازی‌ها هستند و در گذشته هم این امکان وجود داشت که برای تماشای والیبال زنان هم به ورزشگاه بیایند.

مشاور امور ورزش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه با ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه برای دیدن بازی‌های لیگ جهانی والیبال مخالف است، گفت: معاونت امور زنان این مساله را پیگیری خواهد کرد.

طاهره طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد ممنوعیت حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ جهانی والیبال گفت: من به عنوان یک کارشناس ورزش با این ممنوعیت مخالفم و فکر می‌کنم می‌توان تدابیری اندیشید که حضور خانم‌ها برای دیدن این بازی‌ها منعی نداشته باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از بانوان علاقه‌مند به دیدن این بازی‌ها هستند و در گذشته هم این امکان وجود داشت که برای تماشای والیبال زنان هم به ورزشگاه بیایند، بنابراین قطعا این مسئله را از طریق معاونت امور زنان از فدراسیون والیبال پیگیری خواهیم کرد.

طاهریان گفت: در گذشته برای ورود و خروج و جایگاه نشستن بانوان تمهیداتی اندیشیده می‌شد و مشکلی برای حضور آنها در ورزشگاه نبود، اما مشخص نیست به چه دلیلی فدراسیون این تصمیم جدید را گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز