خبرگزاری کار ایران

شرایط برای حضور بانوان مساعد نیست؛

افشار دوست: خانم‌ها مسابقات جهانی والیبال را در خانه تماشا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۵۹

محمود افشار دوست در پاسخ به این سوال که «چرا در گذشته زنان برای تماشای والیبال به ورزشگاهها می آمدند؟» گفت: بعد از حضور آنها متوجه شدیم که این آمادگی وجود ندارد.

دبیر فدراسیون والیبال کشور در واکنش به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه والیبال گفت: بهتر است این خانم ها در خانه بنشینند.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای لیگ جهانی والیبال گفت: ممنوعیت برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به طور کلی وجود دارد و تنها به والیبال مربوط نمی‌شود. در واقع شرایط برای حضور بانوان مساعد نیست.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا در گذشته این شرایط وجود نداشت و زنان برای تماشای والیبال به ورزشگاهها می آمدند؟» گفت: بعد از حضور آنها متوجه شدیم که این آمادگی وجود ندارد. هرچند که مانند فوتبال در ورزشگاههای والیبال مشکلات فحاشی و الفاظ نامناسب وجود ندارد اما زیرساخت‌های فرهنگی هنوز مهیا نیست.

افشار در مورد اقداماتی که باید در این زمینه صورت بگیرد افزود: به غیر از مسائل فرهنگی، امکانات سالن‌ها مانند درب ورود و خروج هم باید به گونه ای تعبیه شود که مشکلی به وجود نیاید.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که چه جوابی برای بانوان طرفدار والیبال دارد؟ گفت: بهتر است که خانمها در خانه بنشینند و برای تیمشان دعا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز