خبرگزاری کار ایران

کواچ نیاز به زمان دارد؛

افشاردوست: هدف بازیکنان کسب امتیاز از برزیل است / از کواچ توضیح خواسته ایم

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۸۹

در مورد نتایج تیم ایران برابر ایتالیا از کواچ توضیح خواسته ایم. همچنین در مورد مسائل فنی تیم با او صحبت کردیم و منتظریم ببینیم نتیجه دیدار امروز با برزیل چه می شود.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی کسب امتیاز از برزیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود افشاردوست در پاسخ به این سئوال که آیا از انتخاب اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی رضایت دارید؟ افزود: برای انتخاب کواچ بررسی های زیادی انجام شد و اعتقاد دارم که او یکی از بهترین مربیان جهان است.

وی اظهار کرد: کواچ برای موفقیت در تیم ملی ایران نیاز به زمان دارد چرا که هر مربی که وارد فضای جدیدی می شود باید به او فرصت لازم داده شود.

افشاردوست با اشاره به تغییر تعدادی از ملی پوشان گفت: حمزه زرینی به دلیل آسیب دیدگی در تیم ملی حضور ندارد و عادل غلامی هم در اردوی تیم ملی در کشور صربستان آسیب دید و چند تغییر دیگر سبب شد که نتوانیم در دو دیدار اول تیم ملی در لیگ جهانی برابر ایتالیا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایران دومین سال حضور خود در لیگ جهانی والیبال را تجربه می کند و باید تلاش کند که حضور مداومی در این رقابت های بسیار مهم داشته باشد.

وی در خصوص این که خولیو ولاسکو سرمربی قبلی تیم ملی همیشه تعویض ها و تایم اوت های به موقعی را می گرفت اما کواچ چنین کاری را نمی کند، گفت: در مورد مسائل فنی اکنون نمی توان اظهار نظر کرد، اما منطق حکم می کند که به او زمان بدهیم.

دبیر فدراسیون والیبال در عین حال اظهار کرد: در مورد نتایج تیم ایران برابر ایتالیا از کواچ توضیح خواسته ایم. همچنین در مورد مسائل فنی تیم با او صحبت کردیم و منتظریم ببینیم نتیجه دیدار امروز(جمعه) با برزیل چه می شود و ما به نتیجه این بازی امیدوار هستیم.

وی در خصوص شرایط نامناسب ملی پوشان از جمله کمبود آب، سالن ورزشی نامناسب و سایر مشکلات در برزیل گفت: از طریق امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی اعتراض خود را به فدراسیون بین المللی والیبال انتقال دادیم و از کشوری مانند برزیل که تجربه زیادی در برگزاری رقابت های بین المللی دارد ایجاد چنین شرایطی بعید است و زیبنده این کشور نیست.

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و یکشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب لیگ جهانی ۲۰۱۴ به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم این رقابت ها می رود.

تیم ایران در بازی های اول و دوم خود در لیگ جهانی که در شهرهای تریسته و ورونا ایتالیا برگزار شد، سه بر صفر مغلوب لاجوردی پوشان این کشور شد و هم اکنون بدون امتیاز در رتبه چهارم گروه یک لیگ جهانی والیبال قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز