خبرگزاری کار ایران

نیاز به روحیه و حمایت داریم؛

مهدی مهدوی: باید به کواچ فرصت بدهیم / شکست‌های برزیل باید برای ما درس باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۶۴

برزیل قطعا برای جبران سه شکست قبلی مقابل ایران به میدان می‌رود که این مساله می‌تواند فشار روانی روی این تیم را بالا ببرد و فرصتی برای ما فراهم کند تا از اشتباهات آنها بهره ببریم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه این تیم در شرایط کنونی نیاز به حمایت دارد، تاکید کرد: باید به کواچ فرصت بدهیم و الان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به روحیه و حمایت داریم.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی با اشاره به دو باخت تیم ایران برابر ایتالیا، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: بازی با ایتالیا را خیلی آسان گرفته بودیم و شاید به همین دلیل خیلی راحت شکست خوردیم.

وی اضافه کرد: باید بدانیم که سال دومی است که حضور در لیگ جهانی را تجربه می‌کنیم و راه زیادی برای پیشرفت مقابل ما باقی مانده است. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و حواس خود را جمع کنیم و بدانیم که مقابل تیم‌های پر افتخار و بزرگی به میدان می‌رویم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران در خصوص بازی مقابل برزیل تصریح کرد: شکست‌های برزیل در آغاز لیگ جهانی می‌تواند درس بزرگی برای ما باشد که بدانیم هر تیم بزرگی ممکن است شکست‌های بدی پشت سر بگذارد. برزیل قطعا برای جبران سه شکست قبلی مقابل ایران به میدان می‌رود که این مساله می‌تواند فشار روانی روی این تیم را بالا ببرد و فرصتی برای ما فراهم کند تا از اشتباهات آنها بهره ببریم.

مهدی همچنین یادآور شد: پیش از آغاز لیگ جهانی هم توقعات مردم بالا بود و هم خودباوری بیش از حد در میان بازیکنان نیز دردسرساز شد. باید خود را از نظر روانی به شرایط عادی بازگردانیم و بدانیم که در هیچ مسابقه‌ای نباید از پیش برنده یا بازنده بدانیم.

وی تاکید کرد: اینکه پس از دو باخت مقابل ایتالیا کسانی می‌گویند کواچ گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی ایران نیست حرف غیرعادلانه‌ای است. در نخستین مسابقاتی که در زمان ولاسکو به میدان رفتیم، نیز مقابل چین با دو بازی بد شکست خوردیم. ولاسکو زمان زیادی برای آشنایی با والیبال ایران داشت اما کواچ این فرصت را در اختیار نداشت.

پاسور تیم ملی والیبال ایران همچنین گفت: باید به کواچ فرصت بدهیم والیبال ایران و بازیکنان را بیشتر بشناسد. الان بیش از هر زمان دیگری نیاز به روحیه و حمایت داریم و مطمئنم با کسب امتیاز مقابل برزیل مشکلات تیم حل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز