خبرگزاری کار ایران

فقط برای پیروزی به میدان می رویم؛

محمودی: ایتالیا قوی تر شده / کواچ سیستم بازی ما را تغییر داد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۸۳

تیم ملی ایران به تازگی مربی خود را تغییر داده و سیستم بازی ما نیز نسبت به ۳ سال حضور ولاسکو عوض شده و همین موضوع می تواند مقداری کار ما را سخت کند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: ایتالیا قدرت بیشتری نسبت به سال قبل دارد اما ما فقط برای کسب پیروزی مقابل این تیم به میدان می رویم.

به گزارش ایلنا، شهرام محمودی در آستانه رویارویی تیم های ایران و ایتالیا در لیگ جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: ایتالیا در دو مسابقه مقابل برزیل به پیروزی رسید و این نشان می دهد قدرتمند تر و آماده تر از پارسال شده است. کواچ هم پس از حضور در تمرینات شناخت خوبی از بازیکنان به دست آورد و ما هم به آمادگی مطلوبی رسیده ایم. کار سختی مقابل ایتالیا داریم اما امیدوارم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و هدف همه بازیکنان این است که بتوانیم باز هم ایتالیا را شکست دهیم. برای این مسابقه همه ۱۲ بازیکن باید آماده باشند زیرا در بازی مقابل تیم هایی مانند ایتالیا فقط به شش بازیکن نیاز نداریم و همه باید آماده باشند.

محمودی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران به تازگی مربی خود را تغییر داده و سیستم بازی ما نیز نسبت به ۳ سال حضور ولاسکو عوض شده و همین موضوع می تواند مقداری کار ما را سخت کند اما با تمام توان به میدان می رویم و مطمئنم به تدریج همه چیز بهتر می شود و آینده خوبی خواهیم داشت.

وی گفت: اگر دریافت های خوبی داشته باشیم در حمله هیچ مشکلی نخواهیم داشت اما در حمله با توپ های بلند مقداری مشکل داریم که بیشتر بار آن بر دوش پشت خط زن هاست. روی این موضوع تمرین زیادی کرده ایم و تاکتیک های زیادی برای استفاده از توپ های بلند داریم که همه بازیکنان باید در آن مشارکت کنند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: به کمک مردم نیاز زیادی داریم و امیدوارم با حمایت های خود از تیم ملی به ما کمک کنند تا در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان موفق شویم. مردم نباید انتظار غیر منطقی از والیبال داشته باشند زیرا امسال در گروه بسیار سختی در لیگ جهانی قرار گرفته ایم و نیاز به دعا و انرژی مثبت از سوی مردم داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز