خبرگزاری کار ایران

با صدور پیام های جداگانه؛

وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی تکواندو را تبریک گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۷۱

همانا ورزشکاری، مجموعه‌ای از اخلاق، روح پهلوانی و تندرستی است که شما دلاور مردان ایران زمین در رشته تکواندو به درستی آن را در میدانی به بزرگی قاره کهن مقتدرانه به نمایش گذاشتید.

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو مردان در مسابقات قهرمانی آسیا پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا، وزارت ورزش و جوانان به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو مردان در مسابقات قهرمانی آسیا پیام تبریکی را برای جامعه ورزش و تکواندو کاران کشورمان صادر کرد که این پیام به شرح زیر است:
همانا ورزشکاری، مجموعه‌ای از اخلاق، روح پهلوانی و تندرستی است که شما دلاور مردان ایران زمین در رشته تکواندو به درستی آن را در میدانی به بزرگی قاره کهن مقتدرانه به نمایش گذاشتید. کسب عنوان نخست مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا و افزودن برگی دیگر بر کارنامه افتخارات ملت سربلند ایران اسلامی را شاد باش و استمرار این پیروزی ها توسط قهرمانان و ورزشکاران کشورمان در تمامی رشته های ورزشی را از خداوند سبحان خواهانیم.
کمیته ملی المپیک نیز طی پیامی که روی سایت خود قرار داده کسب ۲ عنوان قهرمانی مقتدرانه از سوی تیم ملی پومسه در رقابت‌های قهرمانی آسیا که برای نخستین بار در ۲ بخش مردان و زنان به دست آمد و همچنین قهرمانی تیم ملی کیورگی مردان کشورمان را تبریک گفت.
در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آماده است:
قهرمانی افتخار آمیز پومسه‌روهای کشورمان و تیم ملی کیورگی مردان در رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا، بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران کشور عزیزمان را در عرصه بین المللی به نمایش گذاشت و نشان داد جایگاه و توانمندی ورزش و ورزشکاران ایرانی قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای بین المللی است. ضمن تبریک این پیروزی و موفقیت برای تکواندو کاران ایران اسلامی درمسابقات قهرمانی آسیا که بیانگر تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر مسوولان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان است امید می‌رود در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز شاهد درخشش و مدال آوری تکواندو کاران کشورمان در دو بخش مردان و زنان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز