خبرگزاری کار ایران

نظر ملی‌پوشان در آستانه لیگ جهانی؛

فائزی: در اردوی بلغارستان با تفکرات کواچ آشنا شدیم / تشکری: برای یک پله بالاتر کار سختی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۶۸

در اردوی بلغارستان با تفکرات کواچ بیشتر آشنا شدیم زیرا پیش از این فرصت زیادی برای تمرین در کنار او نداشتیم.

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور در اردوی بلغارستان باعثشد با تفکرات و برنامه های مورد نظر سرمربی جدید تیم ملی بیشتر آشنا شویم.

به گزارش ایلنا از فدراسیون والیبال، سامان فائزی اظهار داشت: در اردوی بلغارستان با تفکرات کواچ بیشتر آشنا شدیم زیرا پیش از این فرصت زیادی برای تمرین در کنار او نداشتیم.

وی ادامه داد: در دو مسابقه تدارکاتی که در این کشور داشتیم سعی کردیم برنامه های او را در سرویس، دریافت و دفاع اجرا کنیم تا برای دیدارهای آینده آماده شویم.

فائزی گفت: از عملکرد خودم در این دو مسابقه نیز راضی هستم و در گفت و گویی که با کواچ داشتم او هم از کارم رضایت داشت.

وی خاطر نشان کرد: هدفم در رقابت های امسال این است که در میان نفرات اصلی تیم ملی در لیگ جهانی حضور داشته باشم و بتوانم به تیم کمک کنم.

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: کارلو ساتی مربی بدنساز تیم ملی برنامه های خوبی دارد و تاکید زیادی روی جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان و اصلاح حرکات آنها دارد که این برنامه ها کمک زیادی به کار ما می کند.

وی اظهار داشت: بعد از برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل بلغارستان وارد شرایط مسابقه ای شده ایم و همه ملی پوشان از نظر بدنی و روحی شرایط ایده آلی دارند.

تشکری: برای اینکه یک پله بالاتر برویم کار سختی داریم

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: اکنون در سطح بالایی قرار داریم و اگر بخواهیم یک پله بالاتر برویم باید سخت کار کنیم.

آرمین تشکری با بیان اینکه اردوی خوبی در وارنا پشت سر گذاشتیم، افزود: این اردو تاثیر زیادی در آمادگی بازیکنان و رسیدن به شرایط مسابقه داشت.

وی ادامه داد: در بازی نخست مقابل بلغارستان، بازیکنان این تیم سرویس های خیلی خوبی می زدند و همین مسئله باعثپیروزی آنها شد اما با آنالیز کادر فنی و کم کردن نقاط ضعف تیم، در مسابقه دوم بازی راحت تری ارائه دادیم و به پیروزی رسیدیم.

مدافع وسط تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: همه بازیکنان با تمام توان تلاش می کنند و حتی در روزهایی که کواچ به تیم استراحت می دهد، بازیکنان به سالن وزنه می روند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

وی اضافه کرد: اختلاف ارتفاع و خستگی راه باعثشد در بازی مقابل بلغارستان اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشته باشیم. بدن بازیکنان نیز نیاز به زمان دارد تا با شرایط جدید عادت کند.

تشکری درباره عملکردش در دیدارهای تدارکاتی مقابل بلغارستان گفت: در این دو مسابقه هر زمانی که فرصت حضور در میدان را داشتم تلاش زیادی کردم تا بهترین عملکردم را ارائه کنم و در کار تیم موثر باشم.

وی اظهار داشت: به دلیل تمرینات و بدنسازی سنگینی که داریم از نظر بدنی آمادگی ۵۰ درصدی داریم اما قطعا با برنامه ریزی کادر فنی در آستانه مسابقات فشار تمرینات کمتر می شود و بدن بازیکنان نیز شرایط بهتری خواهد داشت.

مدافع وسط تیم ملی والیبال تاکید کرد: لیگ جهانی سخت تر از سال گذشته است و باید زحمت زیادی بکشیم. در سطحی قرار داریم که اگر بخواهیم یک پله بالاتر برویم باید فشار زیادی به خود وارد کنیم و تمام تمریناتی که در چند سال گذشته انجام داده ایم را دوباره مرور کنیم.

میرزاجانپور: فقط می خواهم به تیم ملی کمک کنم

بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: هدفم کمک به تیم ملی است حتی اگر در فهرست بازیکنان اعزامی به مسابقه با ایتالیا و برزیل نباشم.

مجتبی میرزاجانپور با بیان اینکه مصدومیت شدیدی از ناحیه مهره گردن و کتفم داشتم اما با کمک دکتر تیم ملی این مشکل برطرف شد و به شرایط خوبی رسیدم، افزود: در حال حاضر از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و پس از مدتی که نتوانسته بودم تمرین کنم در مسابقه دوم مقابل بلغارستان از عملکردم راضی بودم و توانستم هم خودم را به کادر فنی نشان دهم و هم به تیم کمک کنم.

میرزاجانپور گفت: دو مسابقه با بلغارستان به ما کمک زیادی برای رسیدن به هماهنگی کرد و امیدوارم در مسابقات تدارکاتی که مقابل صربستان داریم به اوج آمادگی برسیم تا در رقابت هایی که با ایتالیا و برزیل داریم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌کنم تا در ترکیب نهایی تیم ملی در لیگ جهانی حضور داشته باشم و اگر کادر فنی به من اعتماد کند با تمام توان بازی خواهم کرد.

بازیکن دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: هدفم این است که به تیم ملی کمک کنم حتی اگر مقابل برزیل و ایتالیا بازی نکنم. امیدوارم با دست پر به ایران بازگردیم و دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در لیگ جهانی والیبال آماده می کند. این رقابت ها از دوم خردادماه آغاز می شود و تیم ملی ایران نهم خردادماه در نخستین بازی خود در شهر کریسته ایتالیا به مصاف آبی پوشان این کشور می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز