خبرگزاری کار ایران

با اعلام امور مجامع وزارت ورزش؛

صلاحیت ۱۲ نامزد تایید شد / یک مدیر شنایی در انتخابات قایقرانی!

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۷۴

اسامی ۱۲ نفر نامزد ریاست فدراسیون قایقرانی امروز به وزارت ورزش ارسال شد تا برگزاری انتخابات این فدراسیون در مسیر قانونی خود قرار بگیرد.

امور مجامع وزارت ورزش و جوانان از تایید صلاحیت ۱۲ نامزد ریاست فدراسیون قایقرانی خبر داد و اعلام کرد انتخابات این فدراسیون ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه به ریاست نصرالله سجادی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسامی ۱۲ نفر نامزد ریاست فدراسیون قایقرانی امروز به وزارت ورزش ارسال شد تا برگزاری انتخابات این فدراسیون در مسیر قانونی خود قرار بگیرد.

شروین اسبقیان(رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی)، وحید مرادی(رئیس اسبق فدراسیون شنا)، خسرو ابراهیمی(سرپرست اسبق فدراسیون قایقرانی)، محسن میلاد(رئیس سابق کمیته آب‌های آرام)، غلامرضا امینی(دبیر سابق فدراسیون قایقرانی)، علیرضا سهرابیان(دبیر سابق فدراسیون قایقرانی) و حسین مطیع(نایب رییس فدراسیون)، رسول محمدصادق و… از جمله چهره‌های سرشناس در انتخابات این فدراسیون به شمار می‌روند.

پیش از این احمد دنیامالی به ریاست فدراسیون قایقرانی انتخاب شد که با توجه به عضویت وی در شورای شهر تهران منع قانونی در این زمینه وی از ریاست این فدراسیون کناره‌گیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز