خبرگزاری کار ایران

هیچ پیشرفتی در مسابقات جهانی نداشتیم؛

احمدی: مسابقات کلاس A جای شوخی نیست / عده‌ای نمی‌خواستند موی‌تای نتیجه بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۵۲

ما در مسابقات جهانی دوره قبل عنوان هشتم را کسب کردیم و حالا هم هشتم شده‌ایم، بنابراین پیشرفتی در جایگاه ما در دنیا حاصل نشد.

کاپیتان سابق تیم ملی موی تای گفت: ما در مسابقات جهانی دوره قبل عنوان هشتم را کسب کردیم و حالا هم هشتم شده‌ایم، بنابراین پیشرفتی در جایگاه ما در دنیا حاصل نشد.

جعفر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: اواخر سال گذشته چند دوره انتخابی برگزار و نهایتا تیم ملی تشکیل شد. بچه ها نیز تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی مالزی آغاز کردند، اما به یک باره اتفاقاتی پیش آمد که تمامی برنامه‌ها را به هم ریخت.

وی افزود: به دلیل حاشیه هایی که بابت انتصاب رئیس جدید انجمن موی تای پیش آمد، یکسری از ملی پوشان اردو را ترک کردند و در شهرها و باشگاه های خود به تمرینات ادامه دادند. این مسائل باعثشد سطح آمادگی جسمی و روحی بچه‌ها پایین بیاید. از سوی دیگر شاهد بروز یکسری حوادثدیگر نیز بودیم که در نهایت روی وضعیت آمادگی ملی‌پوشان تاثیر منفی گذاشت.

احمدی با اشاره به این اتفاقات اظهار داشت: تا چند روز قبل از آغاز بازی‌ها، هنوز معلوم نبود تیم اعزام می‌شود یا نه و یا اینکه برخی ملی‌پوشان نمی‌دانستند بالاخره وزن کم کنند یا نکنند. در چنین شرایطی یک جوان ۲۰ ساله با روحیه‌ای پایین بر روی رینگ می‌رود. بعد هم که مشخص است نمی‌تواند نتیجه لازم را کسب کند چون مسابقات جهانی کلاس A جای شوخی نیست و یک موی‌تای‌کار اگر بخواهد مدال بگیرد، باید به ویژه از لحاظ روحی در بهترین وضعیت قرار داشته باشد.

مسئول موی‌تای استان البرز با بیان اینکه انرژی برخی‌ها در تیم ملی منفی است، گفت: در همین تیم ملی بعضی‌ها دوست داشتند بچه‌ها نتیجه بگیرند و تعدادی نیز علاقه‌ای به کسب نتایج مطلوب از سوی نمایندگان کشورمان نداشتند. همین مسائل باعثشد تیم ایران نتواند در رقابت‌های جهانی مالزی کارنامه قابل قبولی از خود بر جای بگذارد.

کاپیتان سابق تیم ملی موی‌تای یادآور شد: ما هیچ پیشرفتی در این بازی‌ها نداشتیم. تیم ملی در دوره قبلی مسابقات، عنوان هشتم را کسب کرده بود و حالا هم بر روی سکوی هشتم قرار گرفته است. ورزشکاری مثل مسعود مینایی با برگزاری ۴ مسابقه موفق به کسب مدال برنز شد، نه مثل برخی از ملی‌پوشان که علی‌رغم شکست در برابر حریف خود، باز هم برنز می‌گیرند!

احمدی همچنین از ایجاد شرایط روحی مناسب توسط سرمربی تیم ملی به نیکی یاد کرد و ادامه داد: تنها نکته قابل توجه تیم ملی در مسابقات جهانی مالزی، انرژی مثبتی بود که سرمربی تیم ملی به اعضای تیم منتقل می‌کرد. علی پناهی علی‌رغم اینکه شناخت چندانی از بچه‌ها و شرایط اردو نداشت، ملی‌پوشان را از نظر روحی، آماده حضور در مسابقات می‌کرد.

مسئول موی تای استان البرز در مورد علل کسب نتایج نه چندان مطلوب تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: به نظر من شخص عبادتی هم در این قضیه مقصر نیست، بلکه آن کسی است که یک ماه قبل از مسابقات جهانی، رئیس انجمن را تغییر می‌دهد و باعثبروز چنین اتفاقاتی می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شما و سایر موی‌تای‌کاران کرج همچنان به تحریم تیم ملی ادامه خواهید داد یا نه، اظهار داشت: ما قبل از مسابقات جهانی این کار را انجام دادیم که البته بعد از مدتی و به خاطر منافع ملی، از تصمیم خود منصرف شدیم. الان هم همچنان در خدمت تیم ملی هستیم، اما هر زمان که مشکلات را ببینیم، در مقابل آن واکنش نشان خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز