خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های جهانی موی‌تای–مالزی؛

تایلند قهرمان جهان شد؛ موی‌تای ایران هشتم / نقره پرمهر در شب آخر

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۶۴

تیم ایران با کسب این مدال و دو مدال برنز دیگر که توسط علی زرین‌فر و مسعود مینایی بدست آمد عنوان هشتمی دنیا را به خود اختصاص داد.

مسابقات جهانی موی‌تای که با حضور ۱۰۱ کشور در سالن ماهسوری جزیره لنکاوی مالزی جریان داشت با قهرمانی مجدد تایلند همراه شد ضمن اینکه تیم کشورمان عنوان هشتمی جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی علی پناهی سرمربی تیم ملی موی تای گفت: این مسابقات در سطح بالایی بود و تیمها با قدرت تمام در آن حضور یافته بودند. در آخرین شب این مسابقات یاسر پرمهر در وزن ۴۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید و تیم ایران با کسب این مدال و دو مدال برنز دیگر که توسط علی زرین‌فر و مسعود مینایی بدست آمد عنوان هشتمی دنیا را به خود اختصاص داد.

علی‌پناهی در ادامه گفت: رقابت‌های مذکور با حضور ۱۰۱ کشور برگزار شد و تیم‌های صاحب‌نامی همچون ازبکستان، قزاقستان، آمریکا و لهستان حتی نتوانستند به یک مدال برسند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها تیم تایلند که از نفرات اصلی و قهرمان جهان سود می‌برد موفق شد برسکوی قهرمانی بایستد، ضمن اینکه تیم‌های پرقدرت روسیه و بلاروس به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

علی‌پناهی در پایان ضمن تشکر از حمایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: کسب ۳ مدال آن هم در حضور موی‌تای‌کاران قدرتمند ۱۰۱ کشور دنیا بیلان رضایت‌بخشی است و من امیدوارم با حمایت بیش از پیش مسئولان وزرات ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم در آینده به مقام‌های بهتری در سطح جهان دست پیدا کنیم. تیم کشورمان که با ۸ موی‌تای‌کار در مسابقات کلاس A جهانی در مالزی حضور یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز