خبرگزاری کار ایران

با شکست نماینده پورتوریکو رقم خورد؛

نخستین پیروزی متین ورامین در والیبال قهرمانی باشگاه های جهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۵۴

تیم متین ورامین نماینده ایران و قهرمان آسیا با شکست نماینده پورتوریکو به نخستین پیروزی خود در رقابت های والیبال باشگاه های جهان دست یافت.

تیم والیبال متین ورامین در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان به نخستین پیروزی خود دست یافت.

به گزارش ایلنا، سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان در شهر بلو هورزینته برزیل پیگیری شد و تیم متین ورامین نماینده ایران و قهرمان آسیا با شکست نماینده پورتوریکو به نخستین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت.

شاگردان بانیولی سرمربی تیم متین ورامین در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ گوای نابومتس پورتوریکو را شکست دادند تا به نخستین پیروزی خود در قهرمانی باشگاه های جهان دست پیدا کنند.

نماینده ایران در حال حاضر با سه امتیاز در مکان سوم جدول گروه یک این رقابت ها قرار دارد و نمایندگان روسیه و برزیل در مکان های اول و دوم هستند.

تیم والیبال متین ورامین که در بازی نخست خود در این رقابت ها مغلوب نماینده برزیل شده بود، امشب در سومین و آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان به مصاف بیلگوری بیلگرود نماینده روسیه می رود.

در دیگر بازی های شب گذشته این رقابت ها سادا کروز برزیل سه بر یک مغلوب نماینده روسیه شد و ترینیتو ایتالیا به سختی و سه بر دو یو پی ان سی آرژانتین را از پیش رو برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز