خبرگزاری کار ایران

پس از حضور در مسابقات کارتینگ کشور؛

گودرزی: آینده درخشانی در انتظار رشته مهیج اتومبیلرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۳۴

امیدوارم بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری، فدراسیون اتومبیلرانی را در مسیر تجهیز هرچه بیشتر پیست‌های کشور یاری دهند.

وزیر ورزش و جوانان با مطلوب خواندن تلاش‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برای رونق‌بخشی به رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون گفت: آینده درخشانی در انتظار این رشته مهیج قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی که برای تماشای رقابت‌های کارتینگ قهرمانی کشور به پیست مجموعه ورزشی آزادی آمده بود افزود: اتومبیلرانی جزو رشته‌هایی است که در کشور ما قدمت بسیار زیادی دارد و همه ساله مسابقات زیادی در کلاس‌های مختلف این رشته برگزار می‌شد، اما متاسفانه در برهه‌ای از زمان به دلیل بی‌توجهی، این رشته مهیج از رونق افتاد و تا مرز نابودی پیش رفت.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از رونق‌بخشی دوباره این رشته پرطرفدار در کشور اظهار داشت: وزارت ورزش هم از فدراسیون حمایت می‌کند تا ان‌شالله شاهد توسعه هرچه بیشتر پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در کشور باشیم.

گودرزی به محدودیت‌های بخش سخت‌افزاری در این رشته اشاره کرد و گفت: قطعا با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از سوی رئیس این فدراسیون و همکارانش، امیدواریم شاهد جذب منابع مالی بیشتری در اتومبیلرانی باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن نقش بخش خصوص در توسعه رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: امیدوارم بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری، فدراسیون اتومبیلرانی را در مسیر تجهیز هرچه بیشتر پیست‌های کشور یاری دهند.

گودرزی با مناسب توصیف‌کردن پیست‌های اتومبیلرانی برای جوانان از آنها خواست تا از این اماکن استفاده کنند و فعالیت‌های مورد علاقه خود را در زمینه این رشته پیگیری کنند.

وی در پایان با تاکید بر برگزاری رقابت‌های مختلف در رشته‌های مختلف اتومبیلرانی و موتور سواری، مهمترین اثر گذاری این رقابت‌ها را فعال‌سازی صنعت خودروسازی در کشور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز