خبرگزاری کار ایران

نتایج تورنمنت آلمان راضی‌کننده بود؛

مقانلو: یک‌سری نقاط ضعف‌ تکواندوکاران باید رفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۲۴

اسم‌های بزرگی در اردوی تیم ملی حضور دارند و تمرینات خوبی را انجام می‌دهند. کادر فنی قطعا به دنبال اعزام بهترین تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا است تا بتوانیم عملکرد خوبی را در ازبکستان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به رضایت از عملکرد بازیکنان در تورنمنت بین المللی آلمان گفت: اسم های بزرگی در تیم ملی حضور دارند و تمرینات خوبی را انجام می دهند. از نتایج بدست آمده در آلمان رضایت دارم اما یک‌سری نقاط ضعف هم وجود دارد که با گذشت زمان رفع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بی‍ژن مقانلو پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت بین المللی آلمان گفت: تیم ایران روز به روز بهتر از گذشته عمل می‌کند و همین اتفاق کار ما را سخت‌تر از گذشته خواهد کرد، چراکه هر چه رنگ مدال‌های ما خوشرنگ‌تر شود توقع از تکواندوکاران هم بیشتر می‌شود. از نتایج بدست آمده در آلمان رضایت دارم اما یکسری نقاط ضعف هم وجود دارد که باید با گذشت زمان به طور کامل رفع شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در رابطه با انتخاب علیرضا نصرآزادانی به عنوان تکواندوکار وزن پنجم آسیایی افزود: علیرضا در تورنمنت آلمان، مدال طلا را بدست آورد. ما پس از مسابقات انتخابی اعلام کرده بودیم هر بازیکنی که بتواند نتیجه بهتری را در آلمان بدست آورد نفر اعزامی وزن ۷۴ - کیلوگرم آسیایی خواهد شد و نصرآزادانی هم نفر فیکس این وزن شد.

مقانلو اینطور ادامه داد: پیش از این در گفت و گو با سایت فدراسیون اعلام کرده بودم تا زمان اعزام چیزی مشخص نیست و هیچ بازیکنی حاشیه امنیت نخواهد داشت. یکی از ملاک‌های انتخاب نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا، انتخابی‌های تیم ملی بود، اما عملکرد در تورنمنت آلمان و همچنین تمرینات در اردوها نیز برای ما مورد توجه است.

وی اظهار داشت: اسم‌های بزرگی در اردوی تیم ملی حضور دارند و تمرینات خوبی را انجام می‌دهند. کادر فنی قطعا به دنبال اعزام بهترین تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا است تا بتوانیم عملکرد خوبی را در ازبکستان داشته باشیم.

مقانلو با اشاره به اینکه تمرینات تیم ملی از ۳۰ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد، گفت: ۱۳ نفر در اردوهای تیم ملی حضور دارند و هیچ بازیکنی به این نفرات اضافه نخواهد شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی پیش از قهرمانی آسیا به رقابتی اعزام خواهد شد؟ خاطرنشان ساخت: فعلا برنامه‌ای را در دستور کار نداریم و تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است؛ بیست و یکمین دوره قهرمانی آسیا ۵ تا ۸ خردادماه در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز