خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

جریمه نقدی برای تیم‌های لیگ برتر، دسته دوم و سوم

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۶۵

تیم نفت تهران با سه دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شد، در همین راستا کمیته انضباطی تیم نفت تهران را به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ برتر، دسته دوم و سوم اعلام کرد.
به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان از سری رقابتهای لیگ برتر هفتم فروردین ماه برگزار شد و تیم های ذوب آهن و صبا قم هر کدام با ۳ دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین مسابقه شدند. بر همین اساس هر تیم به پرداخت ۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
جریمه نقدی برای بازیکن مقاومت و سرپرست استقلال
دیدار دوتیم مقاومت تهران و استقلال قائمشهر از سری رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاههای کشور روز ۱۰ فروردین ماه برگزار شد و از سوی محمد جواد درجزی - بازیکن تیم مقاومت تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه صورت گرفت. بر همین اساس وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. اسماعیل نبی‌زاده - سرپرست تیم استقلال قائمشهر به دلیل اعتراض به داور و فحاشی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم استقلال قائمشهر به دلیل تاخیر ۱۵ دقیقه ای خود در ورود به زمین مسابقه به ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی برای تیم برق شیراز
دیدار دو تیم برق شیراز و شهرداری اردبیل از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۶ اسفندماه سال ۹۲ در شیراز برگزار شد که به دلیل تخلف تماشاگران تیم برق شیراز، این تیم به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر برای شهرداری اراک
دیدار دو تیم شهرداری اراک و ملی حفاری اهواز از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۶ اسفند ماه ۹۲ در ورزشگاه اراک برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم شهرداری اراک تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوران و نماینده فدراسیون و تیم مقابل صورت گرفت. با توجه به سابقه قبلی تماشاگران این تیم، تیم شهرداری اراک به یک جلسه محرومیت از برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگران و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز