خبرگزاری کار ایران

تمرینات بدنسازی در دستورکار مربیان؛

ملی پوشان والیبال برنامه های ولاسکو را تمرین کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۷۹

بازیکنان تیم ملی والیبال تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در سه رویداد مهم لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی از امروز یکشنبه آغاز کردند.

تیم ملی والیبال درحالی از امروز یکشنبه تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرد که تمرینات بدنسازی ویژه در دستور کار مربیان ایرانی قرار دارد.
به گزارش ایلنا، در غیاب " اسلوبودان کواچ "، سرمربی جدید تیم ملی والیبال که گفته می‌شود بعد از اتمام لیگ ایتالیا و احتمالا اواخر فروردین‌ماه به ایران سفر خواهد کرد، بازیکنان این تیم تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در سه رویداد مهم لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی از امروز یکشنبه آغاز کردند.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال در قالب دو گروه " الف " و " ب " تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر حسین معدنی و پیمان اکبری و البته دیگر مربیان انتخاب شده برای این دو تیم پیگیری کردند.

به گفته حسین معدنی، تا زمان سفر " چورا " به ایران و اعلام برنامه‌های تمرینی مورد نظر " اسلوبودان کواچ " توسط وی، اردونشینان تیم ملی والیبال بر اساس برنامه‌های تمرینی خولیو ولاسکو تمرینات‌شان را دنبال خواهند کرد. در این میان اولویت اصلی بدنسازی و به ویژه تمرینات ضد آسیب‌دیدگی است.

طبق برنامه پیش‌بینی شده سه روز تمرین و یک روز استراحت در دستور کار اردونشینان تیم ملی والیبال است. ضمن اینکه آنها روزانه دو نوبت تمرین خواهند داشت. بر این اساس اردونشینان تیم ملی والیبال صبح‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در کمپ تیم‌های ملی والیبال تمرین خواهند کرد. کادر فنی تیم ملی والیبال در تمرینات نوبت صبح بیشتر روی سرویس و دریافت و در نوبت عصر روی کارهای تاکتیکی تاکید دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز