خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان - چین تایپه؛

۴ نوجوان تکواندوی ایران فردا بر روی شیاپچانگ می روند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۰۱

دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از امروز یکشنبه سوم الی ششم فروردین ماه به میزبانی کشور چین تایپه و در سالن " آرنا " شهر تایپه در حال پیگیری است.

دومین روز از دهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان فردا دوشنبه با حضورچهار نماینده کشورمان در اوزان(۴۴ -، ۴۸ -، ۵۱ - و۷۳ -) پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از امروز یکشنبه سوم الی ششم فروردین ماه به میزبانی کشور چین تایپه و در سالن " آرنا " شهر تایپه در حال پیگیری است.

براساس قرعه کشی انجام شده، در دومین روز از مسابقات، فردا یکشنبه سوم فروردین ماه دختران تکواندوکار در اوزان ۴۴ - و ۶۳ - کیلوگرم و پسران درسه وزن ۴۸ -، ۵۱ - و ۷۳ - کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

محمد اصلانی تکواندوکار ملی پوش کشورمان در وزن ۴۸ - کیلوگرم بنابر قرعه کشی صورت گرفته در نخستین دیدار خود با حریفی از کشور کره روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی در این دیدار به مصاف تکواندو کاری از بلاروس می رود.

در وزن ۵۱ - کیلوگرم، هادی تیران در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با برنده دیدار سوئد و عربستان رقابت می کند.

دانیال صالحی مهر تکواندو کار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم کشورمان در دور اول به مصاف حریفی از کره می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار شیلی و کلمبیا مبارزه خواهد کرد.

در بخش دختران، فاطمه اموری نوجوان تکواندوکار ملی پوش وزن منهای ۴۴ کیلوگرم کشورمان در دور نخست به مصاف حریفی از روسیه خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده دیدار ویتنام و اتریش رقابت می کند.

مژگان زاد محمد، فاطمه اموری، ناهید کیانی، پریسا جوادی، مهسا نوروزی، مهسا جدی و کیمیا علیزاده به عنوان تکواندوکار، نیلوفر صفریان و اعظم درستی، مربیان تیم و زیر نظر ندا زارع به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر کشورمان را تشکیل می دهند.

تیم ملی پسران کشورمان نیز با ترکیب مهدی اسحاقی، نریمان مریدانی، هادی تیران، رضا جعفرپور، نیما معظمی، فرشاد منصفی، ابوالفضل احمدی، ‌ کامران امانلو، فرشاد قیاس به عنوان تکواندوکار، حسینعلی نعیمی و وحید عبدالهی به عنوان مربی، زیر نظر سرمربی تیم، محمدرضا زوار در مسابقات نوجوانان قهرمانی جهان شرکت کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز