خبرگزاری کار ایران

سال ۹۲ پرفراز و نشیب اما پرافتخار بود؛

آشوری: امسال با ترافیک برنامه ها روبرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۷۰

سال ۹۲ به اهداف مان دست یافتیم و به موفقیت های فراوانی رسیدیم. هرچند که با فراز و نشیب های زیادی نیز مواجه بودیم.

دبیر فدراسیون کاراته گفت: در سال ۹۲ با فراز و نشیب های زیادی روبرو بودیم، اما به افتخارات بزرگی نیز نایل شدیم.

محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص عملکرد فدراسیون کاراته در سال ۹۲ خاطر نشان کرد: سال ۹۲ به اهداف مان دست یافتیم و به موفقیت های فراوانی رسیدیم. هرچند که با فراز و نشیب های زیادی نیز مواجه بودیم.

وی در مورد برنامه های فدراسیون کاراته در سال ۹۳ اظهار داشت: امسال با ترافیک برنامه ها روبرو هستیم. ۱۴ مرداد مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان در مالزی را در پیش داریم. ۱۴ آبان رقابت های جهانی در آلمان برگزار می شود و ۱۰ تا ۱۳ آذر ماه نیز در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی شرکت خواهیم کرد و در مجموع سال پرترافیکی را در پیش داریم.

دبیر فدراسیون کاراته ادامه داد: برنامه های ما از همین روزهای ابتدایی سال ۹۳ آغاز می شود. در روزهای ۸ تا ۱۵ فروردین ماه، کمپ بین المللی ترکیه را در پیش داریم که یکی از مدرسان این کمپ، حسین روحانی ملی پوش سابق تیم ملی کشورمان است. همچنین طی روزهای ۱۶ و ۱۷ ماه جاری نیز مسابقات بین المللی جام بسفر در استانبول برگزار خواهد شد که کاراته کشورمان هم در این رقابت ها نماینده ای خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز