خبرگزاری کار ایران

نوجوانان دست و پا بسته و از پیش باخته‌ نبودند؛

منصوری: والیبال ساحلی در سال ۹۲ تنها به بزرگسالان ختم نشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۴۵

تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه الف در مسابقات قهرمانی کشور با شکست دو بر یک کراس بجنورد به مقام قهرمانی دست یافت.

رییس کمیته والیبال ساحلی با بیان اینکه در سال ۹۲ فعالیت این رشته ورزشی تنها به بزرگسالان ختم نشد، گفت: فعالیت رده سنی نوجوانان و جوانان والیبال ساحلی از امسال آغاز شد و مسابقات بندرانزلی پیش درآمدی برای شروع سنین پایه والیبال ساحلی بود.

به گزارش ایلنا، حسن منصوری افزود: والیبال‌ساحلی نوجوانان ایران بازی‌های المپیک را در پیش دارد و به همین دلیل برای آماده‌سازی بیشتر بازیکنان ۴ تیم از این رده سنی بازیکنان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد نوجوانان این رشته ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: آنها در برابر بزرگسالان این رشته ورزشی حریفان دست و پا بسته و از پیش باخته‌ای نبودند.

رییس کمیته والیبال ساحلی در ادامه به مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان آسیا که فروردین ماه در تایلند برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: این مسابقات از ۱۲ فروردین‌ماه سال ۹۳ در تایلند برگزار می‌شود و ۶ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در بازی‌های المپیک نوجوانان چین را به دست می‌آورند.

وی به اردوهای آماده سازی تیم والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان اشاره کرد و گفت: ۳ دوره اردو برای آنها تا زمان اعزام در نظر گرفتیم که در شهرهای بندرعباس و تهران برگزار خواهد شد. این اردوها از ۴ فروردین در تهران آغاز می‌شود و سپس بازیکنان برای تطبیق با شرایط آب و هوایی تایلند به اردوی بندرعباس اعزام خواهند شد.

منصوری به مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در رده سنی‌های جوانان، امید و بزرگسالان در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای حضور در این رقابت‌ها نماینده داشته باشیم.

وی افزود: تیم‌های والیبال ساحلی شهرداری ارومیه و بندرعباس ۱۸ تا ۲۰ فروردین‌م در تور آسیایی تایلند شرکت خواهند کرد. البته هنوز دعوت‌نامه این رقابت‌ها دریافت نشده، اما سال‌هاست این مسابقات در این دوره زمانی برگزار می‌شود و ما از قبل برنامه آماده‌سازی را شروع کردیم.

تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه الف(آق‌محمد سلاق و پرویز فرخی) در مسابقات قهرمانی کشور با شکست دو بر یک کراس بجنورد(رحمان رئوفی و بهمن سالمی) به مقام قهرمانی دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز