خبرگزاری کار ایران

تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا - تایلند؛

صید یک مدال طلا و یک نقره توسط کمانداران ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۳۵

تیم های کامپوند مردان و بانوان ایران در رقابت های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا در بانکوک تایلند به مدال طلا و نقره تیمی دست یافتند.

تیم های کامپوند مردان و بانوان ایران در رقابت های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا در بانکوک تایلند به مدال طلا و نقره تیمی دست یافتند.

به گزارش ایلنا، نتایج و برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:

* کمان کامپوند

- تیمی مردان: تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، امیر کاظم پور و مجید قیدی در دور یک چهارم نهایی ۲۲۹ - ۲۱۷ تیم هنگ کنگ را شکست داد. سپس در نیمه نهایی ۲۲۸ - ۲۲۷ از سد چین تایپه گذشت و در فینال با برتری ۲۳۲ - ۲۲۷ برابر هند مدال طلا گرفت. در مصاف رده بندی نیز چین تایپه ۲۳۰ - ۲۲۶ تایلند را شکست داد و سوم شد.

- تیمی زنان: تیم ایران با ترکیب مینو عابدی، شبنم سرلک و مریم رنجبر در دور اول استراحت کرد و در نیمه نهایی ۲۲۶ - ۲۱۵ برابر تایلند به برتری رسید. تیم بانوان ایران در دیدار پایانی ۲۰۴ - ۲۱۹ مغلوب هند شد و نقره گرفت. در دیدار رده بندی چین تایپه ۲۲۶ - ۲۱۰ تایلند را شکست داد و سوم شد.

* تیمی مختلط: تیم ایران با ترکیب مینو عابدی و اسماعیل عبادی پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی به مصاف برنده لائوس و عراق می رود.

* کمان ریکرو

- تیمی مردان: تیم ایران با ترکیب ساسان رضوی، عماد خلج و بهزاد پاکزاد در دور یک هشتم نهایی و در حالی که با تیم چین ۴ - ۴ مساوی بود، در تیر طلایی ۴ - ۵(امتیاز: ۲۰ به ۲۶) مغلوب و حذف شد تا در نهایت در رده نهم قرار بگیرد. در دیدار فینال این بخش چین تایپه با هند دیدار می کند و در مصاف رده بندی ژاپن ۵ - ۴ روسیه را شکست داد و سوم شد.

- تیمی زنان: تیم ایران با ترکیب ملیکا عبدالکریمی، ساره اسدی و مریم محمودی سرشت در دور اول ۶ - ۰ بوتان را شکست داد و در یک چهارم نهایی ۲ - ۶ مغلوب هند شد و از دور رقابت ها کنار رفت و در نهایت ششم شد. در دیدار رده بندی این بخش ژاپن ۶ - ۰ هند را برد و در مصاف پایانی روسیه با چین تایپه دیدار می کند.

- تیمی مختلط: تیم ایران با ترکیب ملیکا عبدالکریمی و ساسان رضوی در یک هشتم نهایی به مصاف تیم چین می رود و در صورت برد باید با ژاپن مصاف دهد.

برنامه انفرادی این رقابت ها به شرح زیر است:

* کمان کامپوند

- انفرادی مردان: اسماعیل عبادی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم به مصاف برنده سرگئی شپوتکو از قزاقستان و هوآ تانگ از چین می رود. مجید قیدی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با آنگ هان تنگ از سنگاپور روبرو می شود. امید طاهری در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با شیخان ولید از عراق روبرو خواهد شد. امیر کاظم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده روسندو سومبریو از فیلیپین و عامر نبیل خضرجی از عراق روبرو خواهد شد.

- انفرادی زنان: مینو عابدی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با برنده پریسا براتچی از ایران و فاطمه المشهدانی از عراق روبرو خواهد شد. شبنم سرلک در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با برنده مصاف سِوتلانا شپوتکو و آنگ وی یینگ روبرو از سنگاپور خواهد شد. مریم رنجبر در دور اول با تانگ لی کا از هنگ کنگ و در صورت برد با برنده چن لی جو از چین تایپه و دتسونه دائوفاسوک از لائوس روبرو خواهد شد.

* کمان ریکرو

- انفرادی مردان: ساسان رضوی در دور اول با بازیل بکری عطیق از مالزی و در صورت برد با هیده کی کیکوچی از ژاپن روبرو می شود. بهزاد پاکزاد در دور اول با هیروکانی ساتو مصاف دشواری دارد و در صورت برد به دیدار برنده هو کواک کوآن از هنگ کنگ و آلکسی نیکولایف از روسیه می رود. روزبه نظریان در دور اول با اکرم جانی محمد از مالزی دیدار می کند و اگر برنده شود باید به مصاف برنده جی یانگ از هنگ کنگ و کاپیل از هند می رود. عماد خلج در دور اول با تیان یو شو از چین و در صورت برد با برنده دیدار تام وونگ از تایلند و تشرینگ از بوتان می رود.

- انفرادی زنان: ملیکا عبدالکریمی در دور اول با کاروروم نانتیا از تایلند و در صورت برد در دور دوم با رن هایاکاوا از ژاپن دیدار می کند. مژده ممبینی در دور اول با نور افیضه عبدالخیل از مالزی رقابت می کند و در صورت برد باید با کائوری کاواناکا از ژاپن روبرو شود. مریم محمودی سرشت در دور اول با غزوه الجمیل از عراق و در صورت برد با دوی لایشرام از هند دیدار می کند. ساره اسدی در دور اول با سریناپا فائوفونگام از تایلند و در صورت برد با یوکی هایاشی از ژاپن دیدار می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز