خبرگزاری کار ایران

زنجیره حمایت تنها به فدراسیون ختم نمی‌شود؛

فریدخمامی: کار تیمی، ضامن موفقیت کاراته در عرصه قاره‌ای و جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۰۷

مطمئناً موفقیت کاراته در رقابت‌های پیش رو، با یک کار تیمی خوب به ثمر می نشیند و قطعاً می توانیم با حضور مهدی جعفری در کنار این گروه و البته مربی بدنساز تیم، آینده خوبی را برای تیم بزرگسالان متصور باشیم.

مربی سابق تیم ملی نوجوانان کاراته درخصوص اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کاراته گفت: با توجه به توانایی مربیان معرفی شده و یک کار تیمی خوب، می توانیم به موفقیت در بازی‌های آسیایی و جهانی خوشبین باشیم.

به گزارش ایلنا، مازیار فرید خمامی گفت: اعضای جدید تیم ملی کاراته مربیانی شایسته و بروز هستند. شهرام هروی سالیان متمادی در کنار مربیانی چون سلیمانی، بهرامی و رهنما در تیم ملی کار و تجربه زیادی کسب کرده است. کاراته برای پرورش چنین مربی‌ای هزینه کرده و حالا باید از این سرمایه به خوبی استفاده کند، در عین حال او مورد اعتماد قهرمانان، اردونشینان و اعضای تیم ملی است.

وی ادامه داد: حسین روحانی نیز با دنیایی تجربه از میادین آسیایی و جهانی، در کنار سایر مربیان با تجربه می‌تواند توانایی‌های فنی خود را در عرصه مربیگری به نمایش گذاشته و ترکیبی ایده‌آل را برای تیم ملی تشکیل دهد.

فرید خمامی اظهار داشت: در زمان سرمربیگری رهنما، من به عنوان مربی بدنساز در کنار تیم ملی بودم و اطلاع دارم که او چگونه دست مربیان را در تمرینات، امور فنی و حتی کوچینگ قهرمانان بازگذاشت و این مربیان به خوبی جواب اعتماد سرمربی را دادند و نتایج خوبی نصیب تیم کشورمان شد.

خمامی گفت: مطمئناً موفقیت کاراته در رقابت‌های پیش رو، با یک کار تیمی خوب به ثمر می‌نشیند و قطعاً می‌توانیم با حضور مهدی جعفری در کنار این گروه و البته مربی بدنساز تیم، آینده خوبی را برای تیم بزرگسالان متصور باشیم.

وی گفت: برنامه‌ریزی فدراسیون هم در موفقیت تیم ملی مهم است، چراکه فدراسیون باید ۸ تا ۱۰ تیم را در دو بخش کاتا و کومیته و در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان به طور همزمان پیشتیبانی و حمایت کند در حالی که تنها سالن کبکانیان را برای انجام تمرینات در اختیار دارد. زنجیره حمایت تیم‌های ملی تنها به فدراسیون ختم نمی‌شود و بی تردید برای موفقیت کاراته کاها در میادین بین المللی، پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و برای بازیهای آسیایی حمایت کمیته ملی المپیک هم لازم است.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم سال آینده دو رویداد بسیار مهم؛ قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو داریم که هزینه و برنامه هایمان متناسب با سطح مسابقات باشد. قطعا با آنچه که برای مثلا مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۱۳ انجام دادیم نمیتوانیم انتظار موفقیت چشمگیری را در مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی داشته باشیم و باید تدارک بسیار بهتری را در نظر بگیریم.

فرید خمامی در خصوص کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان نیز گفت: خوشبختانه اعضای معرفی شده از جمله مربیان با اخلاق بوده که رابطه خوبی هم با اهالی کاراته دارند. از طرفی نفراتی هستند که از انتقادات سازنده و پیشنهادات به گرمی استقبال کرده و اطمینان دارم که از مشورت و نقطه نظرات مربیانی که در این رده سنی تجربه دارند استفاده خواهند کرد.

وی در این باره ادامه داد: سال گذشته مسئولیت فنی این رده سنی را بر عهده داشتم و تا حد زیادی با شرایط و ویژگی های قهرمانان این گروه سنی آشنا هستم. برنامه ریزی تمرینات و برپایی اردوها باید به گونه ای باشد که به درس و تحصیل این کاراته کا لطمه ای وارد نشود. همچنین فدراسیون در جهت حمایت از تیم و برای آشنا شدن این کاراته کاها با فضای مسابقات بین المللی، بهتر است زمینه حضور این تیم را در یکی – دو مسابقه ی برون مرزی فراهم سازد.

خمامی افزود: با برنامه ریزی خوب در انتخاب قهرمانان رده سنی نوجوانان در سال گذشته، امسال شاهد موفقیت این گروه سنی در رده جوانان بودیم.

وی گفت: مطمئن هستم که اعضای کادر فنی امسال هم با وسواس و عدالت در خصوص نفرات اصلی تصمیم گیری می کنند و قطعاً فدراسیون هم نظارت کافی را در روند اردوها و انتخاب ملی پوشان خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز