خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مبارزات هفته پایانی؛

قهرمانان لیگ برتر، جوانه و آینده‌سازان کاراته بانوان معرفی شدند

کد خبر : ۱۵۱۸۴۷

در لیگ برتر مقاومت بسیج ۱۷ بر ۱۰ از سد سفیر هیئت کاراته استان مرکزی گذشت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. هیئت کاراته استان تهران نیز در مبارزه رده بندی موفق شد ۱۸ بر ۱۰ مس کرمان را شکست دهد و سوم شود.

رقابت‌های لیگ برتر، جوانه‌ها و آینده‌سازان بانوان کاراته با قهرمانی تیم‌های مقاومت بسیج و باشگاه قاسمی گیلان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در هفته پایانی این رقابت‌ها که تحت عنوان یادواره " درنا کاویانی " در سالن کبکانیان و همزمان با بازی‌های سوپر لیگ برگزار شد، در لیگ برتر مقاومت بسیج ۱۷ بر ۱۰ از سد سفیر هیئت کاراته استان مرکزی گذشت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. هیئت کاراته استان تهران نیز در مبارزه رده بندی موفق شد ۱۸ بر ۱۰ مس کرمان را شکست دهد و سوم شود.

در لیگ آینده سازان دختران نیز مقام قهرمانی به مقاومت بسیج رسید، تیمی که در فینال توانست ۱۳ بر ۹ تیم هف سمنان را شکست دهد. برای عنوان سومی این رقابتها هیئت کاراته گیلان ۱۶ بر ۶ مس رفسناجان را شکست داد.

در لیگ جوانه کاراته، باشگاه قاسمی موفق شد ۱۸ بر ۲ تیم اوج را شکست دهد و قهرمان شود. در دیدار رده بندی نیز سناتور سمنان با غلبه بر مس رفسنجان(۱۹ - صفر) به مقام سوم دست یافت.

در پایان این رقابت‌ها، کمیته برگزارکننده بازی‌ها، کاپ اخلاق را به تیم های گوجوریو سی واکای و شهید همتی فر در سوپر لیگ، مس کرمان در لیگ برتر، تیم هیئت کاراته مرکزی در لیگ جوانه و مس رفسنجان در لیگ آینده سازان اهدا کرد. کمیته برگزارکننده همچنین کاپ تیم های تلشگر را به شیر ژال درسوپر لیگ و مس رفسنجان در لیگ جوانه اهدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز