خبرگزاری کار ایران

باید موقعیت کاراته ایران را تثبیت کنیم؛

هروی: انتظارات از تیم ملی کاراته بالاست / قول تعداد مدال را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۳۰

کاراته ایران در یکی - دو سال اخیر در سطح آسیا و جهان پوست‌اندازی کرده و به همین دلیل باید کاری کنیم که موقعیت کاراته کشورمان در قاره و دنیا تثبیت شود.

مربی تیم ملی کاراته گفت: باید کاری کنیم که موقعیت کاراته ایران در آسیا و جهان تثبیت شود.

به گزارش ایلنا، رئیس فدراسیون کاراته طی احکامی، کادر فنی تیم ملی کاراته را انتخاب کرد که در این میان، شهرام هروی باز هم در جمع مربیان دیده می شود.

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص افزود: تیم خوب و موفقی را تحویل گرفته‌ایم و به همین جهت انتظارات از ما بابت کسب نتایج مطلوب در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: کاراته ایران در یکی - دو سال اخیر در سطح آسیا و جهان پوست‌اندازی کرده و به همین دلیل باید کاری کنیم که موقعیت کاراته کشورمان در قاره و دنیا تثبیت شود.

مربی تیم ملی کاراته در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور را در پیش داریم که پس از این رقابت‌ها در خصوص ترکیب نهایی تیم ملی به جمع‌بندی خواهیم رسید.

هروی یاد آور شد: ما در هر وزن چند کاراته‌کای خوب را در اختیار داریم و به همین جهت گزینش نفرات اصلی تا حدود زیادی دشوار است. این نشان دهنده این واقعیت است که کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد.

وی همچنین به اعزام تیم ملی به مسابقات ترکیه اشاره کرد و گفت: فروردین‌ماه رقابت‌های بین‌المللی ترکیه را در پیش داریم و می‌خواهیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم. بعد از این پیکارها، اردوها برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی اینچئون ادامه خواهد یافت.

مربی تیم ملی کاراته کشورمان در پایان تصریح کرد: با توجه به کاراته‌کاهای خوبی که در اختیار داریم و همچنین حمایت‌های فدراسیون کاراته، کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها در مسابقات پیش رو در سال ‌آینده هدف اصلی ماست. با این حال قول تعداد مدال‌ها در بازی‌های آسیایی کره و مسابقات جهانی را نمی‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز