خبرگزاری کار ایران

بنده هیچ نامه‌ای را به منتقدان موی‌تای نشان نداده‌ام

علیپور: هیچ‌کس حق واریز پول به حساب شخصی افراد را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۱۸

بنده هیچ نامه‌ای در این خصوص به دوستان نشان ندادم. بلکه صحبت از بخشنامه‌ای بود که براساس مفاد آن، هیچ‌کدام از انجمن‌ها حق ندارند خارج از ضوابط از افراد پول دریافت و به حساب شخصی خود واریز کنند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: هیچ فردی حق ندارد از دیگران خارج از ضوابط اداری، پول دریافت و به حساب شخصی خود واریز کند.

به گزارش ایلنا، سرمربی سابق تیم ملی موی‌تای چندی پیش در گفت‌وگو با ایلنا عنوان کرد درآمدهای حاصل از برگزاری استاژها و برنامه‌های مختلف انجمن، ثبت نشده و به حساب رئیس انجمن و همچنین منشی وی واریز می‌شود. وی همچنین مدعی شد رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی نامه‌ای مبنی بر عدم واریز این مبالغ به حساب فدراسیون را در دست دارد.

در همین ارتباط نظر محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی را جویا شدیم که وی به خبرنگار ایلنا توضیح داد: بنده هیچ نامه‌ای در این خصوص به دوستان نشان ندادم. بلکه صحبت از بخشنامه‌ای بود که براساس مفاد آن، هیچ‌کدام از انجمن‌ها حق ندارند خارج از ضوابط از افراد پول دریافت و به حساب شخصی خود واریز کنند.

وی ادامه داد: هر کس مدعی وقوع چنین تخلفاتی است، می‌تواند با ارائه مدرک و سند ادعای خود را مطرح کند تا ما نسبت به بررسی و برخورد لازم با خاطیان اقدام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز