خبرگزاری کار ایران

در شرایط ایده‌آلی به سر می‌بریم؛

مشتاق: لیگ شنا را با قهرمانی تمام خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۶۶

برای حضور در مرحله سوم لیگ برتر شنا که هفته آینده برگزار می‌شود تمرینات خوب و منظمی را برنامه‌ریزی کردیم و خوشبختانه تمام اعضای تیم در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند.

سرمربی تیم شنای موج‌های آبی مشهد گفت: در مرحله پایانی لیگ برتر شنا به شناگران جوان‌تر میدان خواهیم داد تا با انگیزه بیشتری کار کنند.

به گزارش ایلنا، مجید مشتاق‌ اظهار داشت: برای حضور در مرحله سوم لیگ برتر شنا که هفته آینده برگزار می‌شود تمرینات خوب و منظمی را برنامه‌ریزی کردیم و خوشبختانه تمام اعضای تیم در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند.

وی افزود: در دور پایانی قطعا تمامی تیم‌ها با قدرت و جدیت بیشتری به مصاف رقبا می‌روند ولی ما از همان ابتدا هم تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و با توجه به اینکه در هر مرحله از لیگ امسال نسبت به مراحل قبل رشد و پیشرفت خوبی داشته‌ایم مطمئن هستم این مسابقات را با قهرمانی به پایان خواهیم برد.

سرمربی تیم شنای موج‌های آبی مشهد ادامه داد: استعدادهای خوب و نو ظهوری که امسال از تیم ما به شنای کشور معرفی شدند، قطعا آینده درخشانی را برای این ورزش در استان و کشور رقم خواهند زد.

وی تاکید کرد: دو نفر از شناگران تیم‌های موج‌های آبی مشهد رکورد ورودی المپیک جوانان را کسب کرده‌اند که این امر نشان می‌دهد می‌توان به آینده شنا در استان خراسان‌رضوی امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز