خبرگزاری کار ایران

مسائل فرهنگی در ایران مظلوم است؛

یاریار: تیم پیشکسوتان رئال‌مادرید شهریور ۹۳ به ایران می‌آید

کد خبر : ۱۴۸۸۵۹

متاسفانه مباحثفرهنگی در کشور ما خیلی مظلوم است. البته خریدار هم ندارد. به همین دلیل ما شاخه‌ای که روی آن نشسته‌ایم را می‌بریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان گفت: مسائل فرهنگی در ایران غریب است. چون خریداری ندارد. با این حال ما در این ۱۲ سال روی پای خود ایستاده‌ایم.

به گزارش ایلنا، مراسم دوازدهمین دوره سالگرد تاسیس باشگاه فرهنگی‌ - ورزشی هنرمندان ایران به همراه دومین همایش اهدای تندیس انسانیت، روز جمعه در تالار وحدت برگزار می‌شود. به همین منظور، نشست خبری این دو مراسم با حضور حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان، محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی و احمد حمزه‌لوئی دبیر همایش تندیس انسانیت به همراه رئیس انجمن ام اس ایران برگزار شد.

یاریار در ابتدای گفت‌وگوی خود با خبرنگاران گفت: باید کاری کنیم که از امسال همایش اهدای تندیس انسانیت در فرهنگ کشور نهادینه شود و منافع آن به درد جامعه بخورد تا گوشه کوچکی از معضلات جامعه به خصوص در عرصه ورزش کاهش پیدا کند.

وی افزود: متاسفانه مباحثفرهنگی در کشور ما خیلی مظلوم است. البته خریدار هم ندارد. به همین دلیل ما شاخه‌ای که روی آن نشسته‌ایم را می‌بریم.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان در مورد حمایت مسئولان از این باشگاه خاطر نشان کرد: در ۱۲ سالی که باشگاه هنرمندان تاسیس شده، ۴۷۰ بازی خیریه انجام داده ایم، آن هم در زمانی که انجام کارهای خیریه چندان در ایران مرسوم نبود. بعد از این همه مدت اما حالا برای هر جلسه تمرین تیم فوتبال هنرمندان ۲۰۰ هزار تومان از ما می خواهند.

یاریار ادامه داد: ما برنامه های مهمی در سال آینده از جمله حضور در مسابقات جهانی هنرمندان را در پیش داریم. اما هیچ کس حال ما را هم نمی پرسد. البته شاید مسئولان کارهای مهم تری دارند. با این حال آن چه برای ما اهمیت دارد، این است که مردم از این گونه فعالیت ها ابراز رضایت می کنند.

محمدرضا طالقانی که در دوره نخست همایش اهدای تندیس اخلاق موفق به دریافت تندیس شد و در دومین دوره این همایش عضو هیات داوران است، در این نشست خبری گفت: سال گذشته که مورد محبت دوستان قرار گرفتم، معرفت، انسانیت و مرام را دیدم. این مسائل من را بر آن داشت که در این راه گاه بردارم و با دوست خوبم یاریار همکاری کنم.

وی افزود: با این که برگزاری این مراسم کلی حرف و حدیثدرست کرده، اما من مطمئنم پشت این کار انسانیت و معرفت نهفته است. خود من هر وقت به تندیسم در منزل نگاه می کنم، یادم می ماند که باید در راه انسانیت گام بردارم.

در ادامه احمد حمزه‌لوئی دبیر همایش اهدای تندیس انسانیت در خصوص انتخاب نفرات منتخب برای دریافت تندیس انسانیت در حوزه های هنر و ورزش گفت: برای این کار در حوزه سه رشته هنری یعنی: هنر، موسیقی، سینما و تئاتر و در عرصه ورزش، رشته های: فوتبال، بسکتبال، والیبال، وزنه برداری، کشتی و البته سایر رشته ها را مد نظر قرار دادیم که طی آن فرم مخصوص به فدراسیون های ورزشی، باشگاه ها و تمامی صاحبنظران ارسال شد که در پایان نفرات نهایی گزینش شدند.

در پایان این مراسم، حسین یاریار این خبر جالب را نیز داد: باشگاه رئال مادرید به نامه ما برای سفر به ایران و انجام بازی دوستانه با تیم فوتبال هنرمندان پاسخ مثبت داده و قرار است شهریور ماه سال آینده تیم پیشکسوتان این باشگاه به کشورمان سفر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز