خبرگزاری کار ایران

چشم به المپیک ناشنوایان دارم؛

شمس: طلای بازی‌های آسیایی ناشنوایان را می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۰

هشتمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان قرار است سال آینده به میزبانی چین تایپه برگزار شود.

عضو تیم ملی جودوی ناشنوایان گفت: تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا در مسابقات آسیایی جودوی ناشنوایان، مدال طلا را بر گردن بیاویزم.

مهدی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تمریناتم را به طور مستمر ادامه می دهم تا به شرایط آرمانی برسم. من می‌خواهم یکی از مسافران بازی‌های آسیایی ناشنوایان باشم و در نهایت نشان طلا را از آن خود کنم.

جودوکار وزن ۱۰۰ + کیلوگرم تیم ملی ناشنوایان ادامه داد: تیم جودوی ناشنوایان کشورمان در دوره گذشته بازی‌های آسیایی در کره‌جنوبی با اقتدار قهرمان آسیا شد که همین مساله انگیزه ما را برای تکرار عنوان قهرمانی در دوره آینده این رقابت‌ها بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: من با حمایت‌های مسئولان انجمن جودوی ناشنوایان به جودوی کشور معرفی شدم و طی آن در چند دوره مسابقات استان تهران چند عنوان به دست آوردم. به همین دلیل سعی‌ می‌کنم در بازی‌های آسیایی ناشنوایان با دست پر به ایران بازگردم.

شمس در پایان در مورد برنامه‌های آینده خود گفت: فعلا برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی که سال بعد برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی کرده‌ام، بعد از آن نیز چشم به المپیک ناشنوایان دارم تا به امید خدا مدال طلای بزرگترین میدان ورزشی ناشنوایان دنیا را به دست آورم.

گفتنی است، در پایان دوره گذشته مسابقات آسیایی ناشنوایان که در کره‌جنوبی برگزار شد، تیم ملی ایران با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد و حالا هشتمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان قرار است سال آینده به میزبانی چین تایپه برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز