خبرگزاری کار ایران

در یازدهمین سالگرد تاسیس ایلنا؛

افشارزاده: ایلنا همواره در راه حق و حقیقت گام برداشته / شما صدای جامعه کارگری هستید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۱۱

خوشبختانه خبرگزاری ایلنا با مشی روشن و بیان آزاد مشکلات توانسته از عهده این وظیفه خطیر به خوبی برآید و به صدای جامعه کارگری تبدیل شده است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان بیطرفی و بیان صریح و بی پرده حقایق را مهمترین ویِژگی خبرگزاری ایلنا عنوان کرد و گفت: ایلنا رسانه‌ای تاثیرگذار بوده که به خوبی رسالت اطلاع‌رسانی خود را انجام داده است.

بهرام افشارزاده ضمن تبریک یازدهمین سال تاسیس خبرگزاری ایلنا، یادآور شد: حضور در تمامی عرصه‌های خبری و حرکت در مسیر حق و حقیقت ویژگی برجسته این خبرگزاری به شمار می‌رود و تاکنون در تنویر افکار عمومی و بیان بسیاری از مشکلات شجاعانه و با جسارت عمل کرده و جا دارد از زحمات تک تک خبرنگاران آن رسانه تشکر و قدردانی شود.

دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و صریح را ویژگی هر رسانه آزاد اندیش و مستقل عنوان کرد و اظهارداشت: ایلنا در طول ۱۱ سال گذشته برپایه همین ویژگی‌ها حرکت کرده و توانسته خود را به عنوان یک رسانه قدیمی و تاثیرگذار تثبیت کند.

وی توجه ویژه به مشکلات قشر کارگری جامعه را وظیفه‌ای سنگین و دشوار عنوان کرد و یادآور شد: خوشبختانه خبرگزاری ایلنا با مشی روشن و بیان آزاد مشکلات توانسته از عهده این وظیفه خطیر به خوبی برآید و به صدای جامعه کارگری تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز