خبرگزاری کار ایران

تصمیم گرفتند در جام فجر قضاوت نکنم؛

سهرابی: دعوت نکردنم ربطی به رقابت با پولادگر نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۷

بالاخره این تصمیمی بود که مسئولان فدراسیون گرفتند و بنده هم در این خصوص اعتراضی ندارم.

رئیس هیات تکواندوی استان تهران عدم دعوت خود برای قضاوت در مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر را تصمیم مسئولان فدراسیون دانست و آن را با حضور در مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو به عنوان رقیب سید محمد پولادگر بی‌ارتباط دانست.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره رقابت های تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا و بیست و پنجمین دوره مسابقات جام فجر طی روزهای ۳ تا ۷ اسفند ماه به میزبانی خانه تکواندوی تهران برگزار خواهند شد که برای قضاوت در این دو رویداد بین المللی، فدراسیون تکواندو از ۱۶ داور کشورمان دعوت کرده تا در این مسابقات قضاوت کنند. این در حالی است که در بین اسامی داوران دعوت شده، نام جمشید سهرابی رئیس هیات تکواندوی استان تهران و داور بین‌المللی تکواندوی ایران که سابقه داوری در مسابقات مهم بین المللی و آسیایی از جمله بازی های آسیایی گوانگژوی چین در سال ۲۰۱۰ را در کارنامه دارد، دیده نمی شود.

سهرابی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این باره خاطرنشان کرد: بالاخره این تصمیمی بود که مسئولان فدراسیون گرفتند و بنده هم در این خصوص اعتراضی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که عدم دعوت از شما آیا با حضورتان در مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو به عنوان رقیب پولادگر ارتباط دارد، اظهار داشت: چنین چیزی نیست. خدا را شکر در تکواندو داوران خوبی داریم که می توانند در رقابت های مهم قضاوت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز