خبرگزاری کار ایران

پورکاظمی خبر داد:

منفی بودن تست دوپینگ ۱۱ وزنه‌بردار نوجوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۰۹

چندی پیش افسران نادو از ۱۱ وزنه‌بردار نوجوان حاضر در اردوی تیم ملی تست دوپینگ گرفتند و خوشبختانه بر اساس اعلام آزمایشگاه کلن آلمان نتیجه همه این تست‌ها منفی است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستادملی مبارزه با دوپینگ(نادو) گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کلن آلمان نتیجه تست دوپینگ ۲۴ تن از وزنه‌برداران نوجوان و کشتی‌گیران کشورمان منفی است.

به گزارش ایلنا، لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ اسفندماه در تایلند آغاز شود، چندی پیش افسران نادو از ۱۱ وزنه‌بردار نوجوان حاضر در اردوی تیم ملی تست دوپینگ گرفتند و خوشبختانه بر اساس اعلام آزمایشگاه کلن آلمان نتیجه همه این تست‌ها منفی است.

وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه کلن آلمان شب گذشته نتیجه تست دوپینگ ۱۳ کشتی‌گیر را نیز به نادو اعلام کرد، افزود: این ۱۳ کشتی‌گیر نیز در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در تهران و کشتی آژاد قهرمانی کشور در تنکابن تست دوپینگ دادند که خوشبختانه نتیجه این تست ها نیز منفی اعلام شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه با تقدیر از مدیریت فدراسیون‌های وزنه‌برداری و کشتی خاطرنشان کرد: جا دارد از آقایان حسین رضازاده و رسول خادم به پاس اهتمام جدی در امر مبارزه با دوپینگ تشکر کنیم که در بحثپیشگیری، آموزش و نمونه‌گیری از ورزشکاران همکاری نزدیکی با نادو دارند و مطمئنا این تلاش ها موجب فرهنگ سازی گسترده برای مبارزه با دوپینگ در این دو ورزش پرافتخار کشورمان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز