خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی داخل سالن آسیا - چین؛

مریم طوسی و مهدی زمانی طلا گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۲

دوومیدانی‌کاران ایران در این رقابت‌ها در مواد ۶۰ متر، ۶۰ متر مانع، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰متر، پرش طول و هفتگانه و پنجگانه با رقیبان آسیایی خود مسابقه می‌دهند.

مریم طوسی و مهدی زمانی در ادامه رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در شهر هانگ‌جو چین با کسب عنوان قهرمانی در دوی ۴۰۰ متر، دو مدال طلا برای کشورمان کسب کردند و محمد ارزنده هم در پرش طول نقره گرفت.

به گزارش ایلنا، رضا قاسمی و مریم طوسی نمایندگان کشورمان صبح امروز در ماده ۶۰ متر موفق به کسب مدال برنز شدند. هادی سپهرزاد، عبدالجلیل توماج در ماده هفتگانه به میدان رفته اند و سپیده توکلی فردا در ماده پنجگانه مسابقه خواهد داد. علی فهیمی وحسین کیهانی نیز ظهر امروز در فینال ۱۵۰۰ متر به میدان می‌روند.

ششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه جاری در شهر هانگ‌جو چین برگزار خواهد شد. دوومیدانی‌کاران ایران در این رقابت‌ها در مواد ۶۰ متر، ۶۰ متر مانع، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰متر، پرش طول و هفتگانه و پنجگانه با رقیبان آسیایی خود مسابقه می‌دهند.

نتایج برخی از مواد برگزار شده در صبح امروز:

* پرتاب وزنه زنان:

۱ - سوفیا بورخانووا از ازبکستان ۱۶ متر و ۸۰ سانتیمتر

۲ - بیان کا از چین ۱۶ متر و ۶۰ سانتیمتر

۳ - لین چیا یینگ از تایوان ۱۶ متر و ۵۲ سانتیمتر

* ۶۰ متر زنان:

۱ - تایو ایجیا از چین ۷ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه

۲ - اولگا سافروناوا از قزاقستان ۷ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه

۳ - مریم طوسی از ایران

*۶۰ متر مردان:

۱ - ساموئل فرانسیس از قطر ۶ ثانیه و ۶۱ صدم ثانیه

۲ - فمی اوکوندا از قطر ۶ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه

۳ - رضا قاسمی از ایران ۶ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز