خبرگزاری کار ایران

دور برگشت را خوب شروع کردیم

حبیبی: بسیاری از تیم‌ها در شرایط مسابقه قرار نداشتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۲۹

قبل از شروع مسابقات ۲ بازی تدارکاتی در برابر صبای قم و نیروی زمینی انجام دادیم و لیگ را با آمادگی خوبی آغاز کردیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد گفت: با پیروزی مقابل کاسپین قزوین آغاز خوبی در دور برگشت لیگ برتر داشتیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی که تیمش دیروز ۲۵ بهمن ماه در هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال کشور با نتیجه ۲۷ بر ۲۰ از سد میزبان خود کاسپین قزوین گذشت، اظهار داشت: با توجه به حدود ۴ ماه تعطیلی لیگ بسیاری از تیم‌ها در شرایط مسابقه قرار نداشتند.

وی با اشاره به اردوی تدارکاتی تیمش در تهران، افزود: قبل از شروع مسابقات ۲ بازی تدارکاتی در برابر صبای قم و نیروی زمینی انجام دادیم و لیگ را با آمادگی خوبی آغاز کردیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد ادامه داد: در نیمه نخست با تمام توان، فشار زیادی به حریف وارد کردیم و با نتیجه ۲۱ بر ۹ بازی به پایان رسید.

وی با اشاره به انجام تغییرات در ترکیب تیمش در نیمه دوم بازی، بیان کرد: در ادامه توانستیم اولین پیروزی دور برگشت را در خانه حریف بدست آوریم. برای مشخص شدن جایگاه خود در جدول باید منتظر انجام دیگر بازی‌های این هفته باشیم.

حبیبی به دیدار امروز تیم رده دومی بافق یزد مقابل نیک اندیشان اصفهان اشاره کرد و گفت: در صورت پیروزی نماینده اصفهان در این دیدار می‌توانیم به رده دوم صعود کنیم.

وی در خصوص دیدار بعدی تیمش عنوان کرد: این هفته استراحت داریم و هفته آینده میزبان تیم مس پارس فلاورجان خواهیم بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد با اشاره به انجام نشدن دیدار دیروز تیم مس فلاورجان و نفت و گاز گچساران، افزود: با توجه به حاضر نشدن تیم مس پارس فلاورجان در گچساران، حضور این تیم در ادامه لیگ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر نظر کمیته انضباطی فدراسیون باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز