خبرگزاری کار ایران

ما به قانون احترام گذاشتیم، آنها هم این کار را بکنند؛

عبدلی: سازمان لیگ کاراته در مورد غیبت آذرخودرو عادلانه حکم دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۹۳

ما به همراه تیم‌های سپاهان و آوای‌رزم موضوع غیبت تیم آذرخودرو را پیگیری خواهیم کرد و اعتراض‌مان را به صورت مکتوب به اطلاع سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون خواهیم رساند.

سرمربی تیم کاراته لوله سبز آسیا گفت: امیدوارم سازمان لیگ همان طور که در مورد تیم ما حکم داد، در خصوص تیم آذرخودرو نیز چنین رفتار کند تا عدالت برای همه رعایت شود.

به گزارش ایلنا، در مسابقات هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته که پنجشنبه گذشته به میزبانی شیراز برگزار شد، تیم آذرخودرو نوین قم به همراه پرهام تهران غیبت داشتند که دلیل آن لغو پروازها به شیراز بود.

اکبر عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد عدم حضور تیم آذرخودرو قم در بازی های این هفته سوپر لیگ خاطر نشان کرد: ما در هفته دوم از دور رفت برای برپایی اردو به مالزی رفتیم، اما برای ما باخت منظور کردند، در حالیکه قبلا از سازمان لیگ تقاضای مرخصی کرده بودیم.

وی افزود: اتفاقا ما در آن هفته از لیگ با دو تیم آذرخودرو و پرهام مسابقه داشتیم که به خاطر سفر به مالزی نتوانستیم مقابل آنها قرار بگیریم. وقتی هم که برگشتیم، در هفته بعد لیگ و در سالن مسابقات اعلام کردند که برای تیم لوله سبز باخت منظور کرده اند.

سرمربی تیم لوله سبز آسیا ادامه داد: علی رغم این که رای صادره سازمان لیگ به نوعی درست نبود، با این حال آن را قبول کردیم و به قانون احترام گذاشتیم و نشان دادیم تابع قانون هستیم.

عبدلی با بیان این که حالا هم انتظار از سازمان لیگ این است که در مورد غیبت تیم آذرخودرو عادلانه حکم بدهد، اظهار داشت: امیدوارم همان گونه که با ما برخورد کردند، با تیم آذرخودورو نیز رفتار مشابه داشته باشند.

وی با اشاره به بند مندرج در بخشنامه سازمان لیگ در هفته اخیر سوپر لیگ گفت: در بند پایانی بخشنامه آمده است: " عدم حضور هر تیم موجب باخت تیم غایب گردیده و به هیچ وجه مسابقات این هفته به هرعلت و بنا به درخواست تیم ها به تعویق نخواهد افتاد. " با استناد به این دستورالعمل می بایست در خصوص غیبت تیم آذرخورو نیز قانونی حکم بدهند.

سرمربی تیم کاراته لوله سبز آسیا ادامه داد: تیم ما هم با لغو پرواز روبرو شد، اما مسئولان تیم اتوبوس گرفتند و بچه ها را راهی شیراز کردند. چه طور همه تیم ها با هر مشکلی بود، به شیراز آمدند اما تیم آذرخودرو لغو پروازها را بهانه می کند؟ حتی تیم های آوای رزم و داورزنی قرچک نیز از تهران به شیراز رفتند.

وی افزود: جالب است همان زمانی که گفتند پروازها انجام نمی شود، یکی از بچه های تیم ما گفت یکی از پروازها جای خالی دارد و حتی این موضوع را به اطلاع مسئولان تیم آذرخودرو نیز رساند. اما آنها گفتند ما با پرواز ساعت ۶ به شیراز می آییم که البته نیامدند.

عبدلی در ادامه در خصوص حاشیه های اخیر پیرامون سفر تیم لوله سبز به مالزی خاطر نشان کرد: ما برای این که تیم جوان مان دچار حاشیه نشود، هیچ واکنشی به این حرف و حدیثها نشان ندادیم. الان هم علاقه ای برای اظهارنظر در این باره ندارم. اما معتقدم اگر آن موقع عدالت اجرا می شد، الان تیم من همان یک باخت را هم در کارنامه نداشت، باختی که خارج از تاتامی به ما تحمیل شد.

مربی سازنده تهران شرایط تیم لوله سبز آسیا برای کسب عنوان قهرمانی را مساعد خواند و گفت: ما تنها تیم بدون شکست سوپر لیگ هستیم که آن یک باخت هم در بیرون از تاتامی به نام ما ثبت شد. لوله سبز یک تیم جوان و بدون ادعاست که مطمئنا برای کسب عنوان قهرمانی شانس بالایی دارد.

وی به بازی‌های این هفته تیمش مقابل حریفان اشاره کرد و اظهار داشت: روز پنجشنبه سه مسابقه با تیم های سپاهان، جندی شاپور و آوای رزم داریم و تلاش می کنیم در این سه دیدار با پیروزی تاتامی را ترک کنیم.

سرمربی تیم لوله سبز اسیا در پایان یادآور شد: ما به همراه تیم‌های سپاهان و آوای‌رزم موضوع غیبت تیم آذرخودرو را پیگیری خواهیم کرد و اعتراض‌مان را به صورت مکتوب به اطلاع سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون خواهیم رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز