خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۱۸ مسابقه در جودوی ایران بی‌سابقه است؛

بلوطی: هوا بد بود، جودوی جام فجر را لغو کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۵

به دلیل شرایط جوی و مشکلات تیم های توابع بابت سفر به تهران، مجبور شدیم مسابقات جام فجر را لغو کنیم.

رئیس هیات جودوی استان تهران گفت: به دلیل شرایط جوی و مشکلات تیم های توابع بابت سفر به تهران، مجبور شدیم مسابقات جام فجر را لغو کنیم.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جودوی جام فجر قرار بود امروز پنجشنبه در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شود که به علت مسائل جوی و مشکلات تیم‌های توابع برای حضور در تهران، این رقابت‌ها لغو و به زمان دیگری موکول شد.

داوود بلوطی رئیس هیات جودوی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره توضیح داد: به خاطر بارش برف و مشکلاتی که در راه اعزام تیم‌های توابع تهران به سالن افراسیابی وجود داشت، مسابقات را لغو کردیم. البته خود مسئولان تیم‌ها نیز اعلام کردند که نمی‌توانند به تهران بیایند.

وی افزود: البته هوای تهران امروز شرایط بهتری نسبت به روزهای قبل دارد، اما ما می‌بایست مصلحت کل تیم‌ها و ورزشکاران را نیز در نظر می‌گرفتیم تا خدای ناکرده مشکلی برای کسی یا تیمی پیش نیاید.

بلوطی با اعلام این خبر که به زودی رقابت‌های جام فجر برگزار خواهد شد، در مورد اطلاع‌رسانی هیات تهران در خصوص لغو مسابقات جام فجر از طریق پیامک تصریح کرد: بله، ما هم پیامک زدیم، هم تلفن کردیم و هم از دفتر نامه زدیم. به هرحال می‌بایست در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌کردیم.

رئیس هیات جودوی استان تهران در پایان به موضوع فعالیت‌های خوب و مستمر این هیات در راه برگزاری رقابت‌های متعدد تحت عناوین مختلف اظهار داشت: در زمان ۱۸ ماهه ریاست بنده در هیات تهران، ۱۸ مسابقه مختلف برگزار کردیم که در تاریخ جودوی تهران و حتی ایران بی‌سابقه است. هرچند برخی‌ها کوچک ترین مشکلات در راه برگزاری این مسابقات را بزرگ می‌کنند و تمامی زحمات ما را نادیده می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز