خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال؛

پتروشیمی باز هم بدون شکست ماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۳۷

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی تیم شهرداری گرگان را ۱۱۱ بر ۵۴ شکست داد تا بدون شکست همچنان در صدر جدول قرار بگیرد.

هفته بیستم از مسابقات لیگ برتر بسکتبال با برد قاطع پتروشیمی مقابل شهرداری گرگان همراه شد تا صدرنشین کنونی لیگ، یک گام دیگر به کسب جام قهرمانی نزدیک تر شود.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی تیم شهرداری گرگان را ۱۱۱ بر ۵۴ شکست داد تا بدون شکست همچنان در صدر جدول قرار بگیرد.

در مسابقه دیگر تیم همیاری زنجان در خانه خود با حساب ۷۱ – ۵۰ نیروی زمینی را مغلوب کرد تا امیدهایش برای حضور در پلی‌آف بیشتر شود.

در یکی بازی حساس دیگر تیم ماهان اصفهان در خانه خود میزبان دانشگاه آزاد بود که این مسابقه در وقت قانونی با نتیجه ۸۰ بر ۸۰ خاتمه یافت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در سایر بازی ها نیز تیم ذوب آهن ۶۳ – ۵۵ استقلال زرین قشم را مغلوب کرد و افرای تهران ۷۵ – ۷۱ برابر الماس قزوین مغلوب شد.

گفتنی است آخرین مسابقه هفته بیستم نیز بین دو تیم‌ مهرام و صنایع ماهشهر در سالن بسکتبال آزادی در حال برگزاری است که تیم مهرام در ابتدای کوارتر چهارم ۴۵ – ۴۳ از حریف خود پیش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز