خبرگزاری کار ایران

در مسابقات انتخابی تیم ملی؛

۲۷۰ کماندار برای کسب پیراهن تیم ملی رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۲

در مسابقات رشته ریکرو ۱۰۰ کماندار در بخش مردان و ۴۷ کماندار در بخش بانوان در حالیکه برف در حال بارش بود به رقابت پرداختند.

مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان با استقبال کم نظیر همراه شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان با حضور بیش از ۲۷۰ ورزشکار استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، آذربایجان‌شرقی، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، فارس، کرمان، کیش، گلستان، مازندران و همدان در رشته‌های ریکرو و کامپوند و طی دو روز به صورت مجزا در سایت تیراندازی با کمان تهران آغاز شد.

در مسابقات رشته ریکرو ۱۰۰ کماندار در بخش مردان و ۴۷ کماندار در بخش بانوان در حالیکه برف در حال بارش بود به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر اول تا هشتم رشته ریکرو را به شرح زیر است:

بخش آقایان:

۱ - ساسان رضوی(همدان) ۲ - عماد خلج(تهران) ۳ - بهزاد پاکزاد(البرز) ۴ - علیرضا کاکوند(قزوین) ۵ - صادق اشرفی(آذربایجان‌شرقی) ۶ - رضا آزادگان(چهار محال و بختیاری) ۷ - محمد حسین‌خانی(تهران) ۸ - روزبه نظریان(اصفهان)

بخش بانوان:

۱ - ملیکا عبدالکریمی(کیش) ۲ - هدیه مظفریان(خراسان رضوی) ۳ - ساره اسدی(تهران) ۴ - مژده ممبینی(اصفهان) ۵ - مریم محمودی سرشت(تهران) ۶ - فریده میرزایی(خراسان‌رضوی) ۷ - فاطمه خراجی(اصفهان) ۸ - رویا عسگری(تهران)

در این مسابقات مهسا خوشبخت از استان لرستان با ۱۳ سال سن جوان‌ترین و حسن عبدالهی از تهران با ۵۸ سال مسن ترین نفرات شرکت کننده در اولین روز بودند. نفرات اول تا هشتم هر بخش به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. مسابقات رشته کامپوند در بخش آقایان و بانوان امروز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز